Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 90

Onderwerp: Audi A1 Ervaringen

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Posts
    61
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1
    Land
    Land

    Standaard Audi A1 Ervaringen

    Geachte leden en Audi rijders,

    Ik rijd nu al 1 jaar een Audi A1 1.2TFSI. In dat jaar heb ik wat problemen gehad. Onder andere een ratelend geluid, echter is dit verholpen. Het had te make met een slang die tegen de motor tikte, dus is gesoldeerd en ik heb daar geen last meer van.

    Tot zaterdag, EPC lamp begon te branden, motor begon te stotteren en in te houden. Mijn auto is uitgelezen echter konden ze niks vinden. Vandaag weer getest en alweer begint hij in zijn 2 en met name lage toeren te haperen. Alweer moet ik dus een afspraak maken bij de dealer. Ik zit dus serieus waar te denken om mijn auto te verkopen en er zit een kans in dat ik naar een ander merk ga. Echter vind ik dit redelijk moeilijk, als je die auto's al ziet is de keus makkelijk om alweer een andere Audi te halen.

    Ik ben dus op het internet wat research gaan doen wat de problemen zijn met de Audi A1. Maar het belangrijkste is, hoe is de ervaring van de gebruikers zelf.
    Daarom wil ik jullie vragen, jullie ervaringen te delen (slechte kanten, goede kanten) van de Audi A1.

    Mijn dank is groot.

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Posts
    22
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: Audi A1 Ervaringen

    Beste, ik rij nu twee jaar ineen A1 1.2 tfsi en ben nog steeds erg tevreden over de auto . Ik heb alleen een klein
    Probleempje met de cruise controle gehad. Deze is in totaliteit vernieuwd.goede rijeigenschappen en prima comfort.
    Drie weken heerlijk door Spanje mee gereisd . Voor mij geen andere.

  3. #3
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Audi A1 Ervaringen