Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 53 van de 53

Onderwerp: Nieuwe A1 april 2019, navigatie werkt niet

  1. #41
    RBo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Leeftijd
    46
    Posts
    1.299
    Kudos
    5
    Auto
    Audi S5
    Land
    Land

    Standaard Re: Nieuwe A1 april 2019, navigatie werkt niet

    Nou hij doet het nog steeds! Gisteren nog volop gebruik van gemaakt.
    005876B6-535C-4A6D-930E-CC196E52860D.jpg

    Tevens heb ik geen tijdelijke licentie
    8034E434-28E6-46CC-8DAE-A11B507B4C42.jpg

    En begrijp ik nu goed uit je verhaal dat jouw licentie dus afgelopen is
    Audi S5 Sportback 3.0 TFSI 2018 Navarra Blue
    Audi A1 Sportback Advanced 30 TFSI 01-2023 Mythoszwart Metallic
    (Sold) Audi A5 Sportback Competition plus 1.8 TFSI 06 - 2016 Daytonagrey

  2. #42

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2017
    Posts
    26
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1
    Land
    Land

    Standaard Re: Nieuwe A1 april 2019, navigatie werkt niet

    Mijn licentie loop nog 3 jaar maar de extra optie die jij hebt heeft bij mij nooit gewerkt en gaat ook nooit werken ben ik bang.
    Alles werkt behalve de google maps view.
    Dit is mijn licentie
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door SjEd; 08-08-19 om 19:44.

  3. #43
    RBo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Leeftijd
    46
    Posts
    1.299
    Kudos
    5
    Auto
    Audi S5
    Land
    Land

    Standaard Re: Nieuwe A1 april 2019, navigatie werkt niet

    Ok, helder. Deze heb je dus niet begrijp ik. De plus licentie.
    41A6EB41-2941-436F-95F4-187518C7F191.jpg

    Kan je dit eventueel werkzaam kunnen krijgen met een eigen Sim? Ik heb bijvoorbeeld in onze a5 een eigen Sim kaart zitten en daar heb ik dan ook Google earth.
    Laatst gewijzigd door RBo; 08-08-19 om 19:53.
    Audi S5 Sportback 3.0 TFSI 2018 Navarra Blue
    Audi A1 Sportback Advanced 30 TFSI 01-2023 Mythoszwart Metallic
    (Sold) Audi A5 Sportback Competition plus 1.8 TFSI 06 - 2016 Daytonagrey

  4. #44

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2017
    Posts
    26
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1
    Land
    Land

    Standaard Re: Nieuwe A1 april 2019, navigatie werkt niet

    Klopt dat heb ik niet en is ook niet tekoop in de audi shop.
    Sim kaart zou het eens vragen maar dan moet ik een abonnement afsluiten.

  5. #45

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2019
    Leeftijd
    67
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Nieuwe A1 april 2019, navigatie werkt niet

    Heb net een Q3 uit Duitsland via Pon Barneveld en staat nu al bijna een hele week bij Pon Amersfoort om de NAVI te activeren, maar tot nu toe krijgen zij het niet werkend.
    Vindt dit wel heel slordig dat je je auto al bijna een hele week kwijt bent voor een software update. En het is niet bekend hoe lang het nog duurt.


  6. #46

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2006
    Posts
    31
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Nieuwe A1 april 2019, navigatie werkt niet

    Vandaag in de A1 de navigatie laten activeren, was (gelukkig) een uurtje werk.

  7. #47

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2017
    Posts
    26
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1
    Land
    Land

    Standaard Re: Nieuwe A1 april 2019, navigatie werkt niet

    Heb je ook de streetview weergave actief?

  8. Ad
  9. #48
    ChronoworX's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2008
    Leeftijd
    39
    Posts
    368
    Kudos
    16
    Auto
    Audi A1 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Nieuwe A1 april 2019, navigatie werkt niet

    Ik heb vorige week vanuit PON het aanbod gekregen om GRATIS de navigatie te laten activeren (ik had het niet als optie erbij besteld). Zou dat te maken hebben met al het gedoe wat ze er blijkbaar mee hebben?

  10. #49

    Standaard Re: Nieuwe A1 april 2019, navigatie werkt niet

    Hi,

    Nieuw hier, tijdje een ghost reader geweest, tot ik vandaag de sleutels van mijn A1 Epic kreeg.
    Had een vraagje ook omtrent ditzelfde topic. Ik dacht dat Audi Connect Basis standaard bij de A1 werd geleverd voor 3 jaar.
    Echter in mijn MyAudi app staat bij infotainment niet het pakket (zie bijlage) zoals bij anderen in de reacties hier. Ik kan niet zoals reacties hierboven in de app naar Diensten en Licenties gaan, of zie ik die knop over het hoofd? Anyway, in mijn auto geeft hij bij licenties aan dat ik de Audi Connect Basis demo licentie heb tot Februari 2021. Iemand enig idee of je met deze basis demo licentie dingen mist van het normale 3-jaar basis pakket? Anders dan laat ik het voor nu en regel ik het wel in Februari met mijn dealer.

    Connect Plus pakket heb ik niet want daar moest volgens mij flink voor bijbetaald worden. Al heb ik geen idee hoe je het kan kiezen, want er staat niks in de webshop qua connect services voor de A1.

    EDIT: volgens mij is de speciale uitrusting -> infotainment sowieso echt up-to-date bij mijn auto omdat ook Audi Smartphone Interface en Virtual Cockpit er niet bij staan maar die heb ik zeker wel (zo ver ik weet dan want heb Carplay en kan m'n boardcomputer en nav zien in het dash). Maar als ik via het MMI -> licenties dus moet geloven zit ik wel nog alleen met de demo en of die hetzelfde is als gewoon het 3-jarig basis pakket, maar dan korter.

    IMG_8138.jpg
    Laatst gewijzigd door MoonJ; 05-06-20 om 00:16.

  11. #50

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2017
    Posts
    26
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1
    Land
    Land

    Standaard Re: Nieuwe A1 april 2019, navigatie werkt niet

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MoonJ Bekijk Berichten
    Hi,

    Nieuw hier, tijdje een ghost reader geweest, tot ik vandaag de sleutels van mijn A1 Epic kreeg.
    Had een vraagje ook omtrent ditzelfde topic. Ik dacht dat Audi Connect Basis standaard bij de A1 werd geleverd voor 3 jaar.
    Echter in mijn MyAudi app staat bij infotainment niet het pakket (zie bijlage) zoals bij anderen in de reacties hier. Ik kan niet zoals reacties hierboven in de app naar Diensten en Licenties gaan, of zie ik die knop over het hoofd? Anyway, in mijn auto geeft hij bij licenties aan dat ik de Audi Connect Basis demo licentie heb tot Februari 2021. Iemand enig idee of je met deze basis demo licentie dingen mist van het normale 3-jaar basis pakket? Anders dan laat ik het voor nu en regel ik het wel in Februari met mijn dealer.

    Connect Plus pakket heb ik niet want daar moest volgens mij flink voor bijbetaald worden. Al heb ik geen idee hoe je het kan kiezen, want er staat niks in de webshop qua connect services voor de A1.

    EDIT: volgens mij is de speciale uitrusting -> infotainment sowieso echt up-to-date bij mijn auto omdat ook Audi Smartphone Interface en Virtual Cockpit er niet bij staan maar die heb ik zeker wel (zo ver ik weet dan want heb Carplay en kan m'n boardcomputer en nav zien in het dash). Maar als ik via het MMI -> licenties dus moet geloven zit ik wel nog alleen met de demo en of die hetzelfde is als gewoon het 3-jarig basis pakket, maar dan korter.

    IMG_8138.jpg
    Gefeliciteerd met je nieuwe Audi A1 Epic.
    Ikzelf heb een paar dagen moeten wachten voordat alles werkte, blijkbaar moest mijn licenties nog verwerkt worden in Duitsland.
    De extra opties zijn ao het weer, nieuws en volgens mij ook de functie dat je een navigatie adres vanuit de telefoon naar je auto kan sturen.
    Laatst gewijzigd door SjEd; 06-06-20 om 09:11.

  12. #51

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2015
    Leeftijd
    51
    Posts
    11
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: Nieuwe A1 april 2019, navigatie werkt niet

    Hallo,
    Wil toch ff reageren,het is gewoon Audi(Duitsland)die een paar vinkjes blokkeert,zoals Google Earth,spraakherkenning enz...(hier in België toch)want heb gezien dat je in Nederland anders functie's hebt als in België (zowel in de Connect Infotainment als in de Plus)en je kan alleen die optie of module(zoals je het wil noemen) kopen als je licentie is afgelopen.
    Bij mij heeft Google Earth en nog een paar optie's gewerkt(IT3)en na een 2 tal weken had ik plotseling IT4 alleen over.Dus alle Audi's met Audi Connect Infotainment hebben die module's,je moet er juist de Plus bijnemen als optie(hier in Belgie staan alle showroom modellen tentoon met IT3) het is gewoon aan de dealer om u te informeren
    Kortweg:Audi vinkt gewoon aan naargelang je de optie neemt of niet

  13. #52

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2020
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: Nieuwe A1 april 2019, navigatie werkt niet

    Hallo,
    Ik ben van plan een nieuwe Audi A1 te leasen.
    Nu ben ik benieuwd wat je allemaal met de optie:
    MMI navigatie voorbereiding
    Audi connect navigatie en infotainment basis (3 jaar, IT4)
    microfoon verwerkt in dakconsole
    kan, deze zit standaard op de Audi A1 Proline.
    Kan je hiermee navigatie gebruiken in de virtual cockpit en heb je uberhaupt wel navigatie of moet je daar echt de optie
    MMI navigatie plus met MMI touch inclusief Audi Connect Basis




    voor hebben?

    Of moet IT4 nog achteraf tegen meer betaling aangeschaft worden? zoals hier vermeld als standaard optie op de A1 Sportback (zonder proline)
    Audi navigatie voorbereiding (let op: tegen betaling achteraf door uw dealer te activeren a 649,00)

  14. #53

    Standaard Re: Nieuwe A1 april 2019, navigatie werkt niet

    Ga voor CarPlay of android auto compatibel systeem. Ik weet niet of dat zonder Audi connect kan want audi connect is echt zoooo 2012.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •