Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: A1 2019 Apple Carplay/Android Auto

  1. #1

    Standaard A1 2019 Apple Carplay/Android Auto

    Hoi!


    Ik heb sinds kort een A1 2019 gekocht die in prima staat is, dus heel erg blij mee.

    Alleen struikel ik nogal op een bepaalde feature: namelijk Apple Carplay en/of Android Auto ik begreep uit reviews en meerdere bronnen dat dit standaard in de A1 aanwezig is, maar ik krijg het op geen enkele manier aan de praat: ik vermoed dat het niet aanwezig is. Kan iemand dit bevestigen of het klopt dat het niet aanwezig is, en zodus een extra optie zou moeten zijn?

    Behoorlijk balen, had graag Carplay of Android Auto gehad op dat 10" screen. Ik vermoed dat de VCDS optie voor wireless Apple CarPlay dan ook geen oplossing is?

  2. #2

    Standaard Re: A1 2019 Apple Carplay/Android Auto

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jhonna Bekijk Berichten
    Hoi!


    Ik heb sinds kort een A1 2019 gekocht die in prima staat is, dus heel erg blij mee.

    Alleen struikel ik nogal op een bepaalde feature: namelijk Apple Carplay en/of Android Auto ik begreep uit reviews en meerdere bronnen dat dit standaard in de A1 aanwezig is, maar ik krijg het op geen enkele manier aan de praat: ik vermoed dat het niet aanwezig is. Kan iemand dit bevestigen of het klopt dat het niet aanwezig is, en zodus een extra optie zou moeten zijn?

    Behoorlijk balen, had graag Carplay of Android Auto gehad op dat 10" screen. Ik vermoed dat de VCDS optie voor wireless Apple CarPlay dan ook geen oplossing is?
    Zelf heb ik ook een A1 (3e) 35TFSI uit 2019 en daar zit carplay standaard in. Wireless is mij tot op heden ook nog niet gelukt en schijnt niet zo makkelijk te gaan. Met draad (wel) moet je dat in je auto eerst via settings even activeren en daarna gaat het eigenlijk vanzelf

  3. #3
    RBo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Leeftijd
    46
    Posts
    1.299
    Kudos
    5
    Auto
    Audi S5
    Land
    Land

    Standaard Re: A1 2019 Apple Carplay/Android Auto

    Wireless moet via Vagcom geactiveerd worden. Heb het in onze A1 ook aangezeten. Werkt perfect draadloos
    Audi S5 Sportback 3.0 TFSI 2018 Navarra Blue
    Audi A1 Sportback Advanced 30 TFSI 01-2023 Mythoszwart Metallic
    (Sold) Audi A5 Sportback Competition plus 1.8 TFSI 06 - 2016 Daytonagrey

  4. #4

    Standaard Re: A1 2019 Apple Carplay/Android Auto

    Vreemd, ik heb het nagevraagd bij de dealer inmiddels en ik heb inderdaad geen Carplay/AA. Zijn er mensen die bedrijven kunnen aanraden voor dit eventueel werkend te krijgen? (Acitvering en usb bijplaatsen). Laagste wat ik gevonden heb is € 550 exclusief btw. Dealer prijs is € 905 incl. btw

  5. #5

    Standaard Re: A1 2019 Apple Carplay/Android Auto

    Wellicht overbodige vraag?
    Heb je ook je telefoon geactiveerd middels carplay optie en deze zo gekoppeld aan je Audi?


User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •