Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Navigation Plus CD ontbreekt (RNS D)

  1. #1
    Audi Sonny's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2016
    Posts
    129
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Navigation Plus CD ontbreekt (RNS D)

    Hallo allemaal, ik zal me eerst even voorstellen aangezien ik hier nieuw ben; mijn naam is Sonny, ik heb een hoop dromen en doelen en voorlopig nog een Audi A3 8L. Daarover gaat mijn vraag ook. De auto beschikt over een origineel af fabriek Audi Navigation Plus systeem en cd-wisselaar. Radio en cd-wisselaar werken naar behoren, echter de navigatie krijg ik niet aan de praat. Ik heb er van de vorige eigenaar wel een code bij en een gebrande cd met kaart update uit 2006 maar deze werkt niet. Kan liggen aan het feit dat het een gebrande cd is maar ik kan het dus sowieso niet testen omdat er geen originele cd bij zit. Volgens het boekje kan het systeem alleen cd's aan met opdruk 'TravelPilot DX Compatible'. Deze zijn tot 2013 geproduceerd maar niet meer leverbaar via de dealer -heb ik gecheckt- en ook op Marktplaats ben ik tot nog toe niet de goeie tegengekomen. Eerlijk gezegd ga ik er wel vanuit dat het systeem an sich werkt maar hoe kom ik daar achter en hoe kom ik aan een (recente) originele cd?

    Alvast bedankt voor het meedenken.

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2015
    Leeftijd
    33
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Navigation Plus CD ontbreekt (RNS D)

    Op ebay al gekeken?

    Ik kwam deze tegen: http://www.ebay.de/itm/Audi-Navi-Plu...sAAOSwxp9W98pf

    weet niet zeker of dit is wat je zoekt, maar ik denk het wel.

  3. #3
    Audi Sonny's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2016
    Posts
    129
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Navigation Plus CD ontbreekt (RNS D)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thobe Bekijk Berichten
    Op ebay al gekeken?

    Ik kwam deze tegen: http://www.ebay.de/itm/Audi-Navi-Plu...sAAOSwxp9W98pf

    weet niet zeker of dit is wat je zoekt, maar ik denk het wel.
    Klopt, die zocht ik. Vind hem wel aardig aan de prijs maar ik heb nog niks anders gevonden. Dit is wel een originele en op mp heb ik alleen kopies kunnen vinden. Ik ben wel iemand die graag wil dat alles werkt en liefst zoveel mogelijk origineel, dus ja...nog even nadenken. Bedankt voor de tip in ieder geval!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •