Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: electra schema A3

  1. #1
    navigator A3
    Guest

    Standaard electra schema A3

    Heeft er iemand een elektra schema van de A3. ik heb een bwjr 1999.

    Of een vraagbaak over de A3??????

  2. #2
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard

    Zo, we beginnen even opnieuw.
    Het techniek gedeelte is voor een ieder open voor vragen ed. De voorgaande replies die geplaatst zijn(en die ik dus ook heb verwijderd) sloegen nergens op, men moet helemaal niks om hier info te halen, maar mag het wel

    Ontopic: Sorry, ik heb niks van het spul dat je zoekt.

  3. #3

    Standaard

    Ik heb een keer een uitdraai gehad van de Ford-garage voor mijn Sierra,mischien willen ze dit bij een VAG-dealer ook wel doen.

    Ray.
    It's just me,myself,and my Ford

  4. #4

    Standaard

    Moment...
    Mijn reactie dat het geen lid betrof sloeg alleen terug op het vorige topic waar 'zulke leden' expliciet genoemd werden. Hetgeen dus niet van toepassing was, aangezien ...

    Daarnaast kan ik me voorstellen dat mensen dergelijke schema's wel als hardcopy hebben en niet digitaal. Een registratie of een andere manier om persoonlijk contact met iemand te kunnen opnemen, lijkt me in dat opzicht handig, aangezien dan onderling wat geregeld kan worden.

    Verder lijkt het me handig wanneer je aangeeft waar je een elektrisch schema van nodig hebt, van andere A/Sx modellen weet ik dat er tig elektrische schema's zijn.

    Aangezien ik alleen informatie vergaar van de actuele modellen met langsingebouwde motor kan ik verder niet van dienst zijn.

    @Dara:
    Moet je wel een goed contact met je dealer hebben, want er staat expliciet in die informatie dat het niet aan derden verder gegeven mag worden... Nu zijn de meeste dealers niet zo dol op de oudere modellen, maar voor het recente spul kan ik me niet voorstellen dat ze hun kennis zo uit handen geven.
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

  5. #5

    Standaard

    @ 340@7000,Dat is waar maar vaak is het maar net hoe je overkomt,en knijpen ze wel eens een oogje toe.
    In mijn geval zijn er twee monteurs van een VAG-garage in purmerend een proefrit in mijn auto wezen maken i.v.m. een voorwiel-lager die erg twijvel-achtig was (leek uit de bak te komen)
    En daarna reedt ik zonder daarvoor te betalen weer weg met hum expertiese,
    Nou dat is mij bij de Ford garage nog nooit gelukt.

    Ik zeg altijd:Nee heb je,Ja kun je krijgen.

    Gr,Ray.
    It's just me,myself,and my Ford


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •