Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: motor slaat af bij starten en kort erna

  1. #1
    rick1992's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2014
    Leeftijd
    31
    Posts
    10
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard motor slaat af bij starten en kort erna

    ik heb sinds enkele dagen een probleem met starten. als ik de auto wil starten dan na 1a2 sec valt die meteen weer uit.het klinkt alsof de motor geen benzine krijgt, dit is met koude en warme motor. als ik gas geef en een meter of 30 rij heb ik geen probleem meer en blijft de motor ook gewoon lopen. het is dus echt puur het starten waarbij die moeite heeft.wel zie ik soms de toerenteller flink zakken als ik me koppeling intrap tijdens het rijden,en lijkt die soms moeite te hebben met blijven lopen. ik kan dus wel gewoon weg rijden met wat extra gas erbij dan blijft die lopen maar uit zichzelf stationair draaien doet die niet in het begin.

    het gaat over mijn audi a3 1.6 benzine uit 1999

    graag zou ik willen weten wat dit eventueel zou kunnen zijn? of wat ik misschien kan checken? ik heb er nu injectiereiniger in gedaan om iets te proberen ook heb ik de accu zo 5 uur los gehad om te proberen of de computer zichzelf reset. ik dacht zelf misschien aan de brandstofpomp/vaccuumpomp of het gasklephuis zou dit het kunnen zijn? of wat zou ik nog kunnen controleren?

    alvast bedankt
    Laatst gewijzigd door rick1992; 09-08-17 om 09:32.

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: motor slaat af bij starten en kort erna

    Zou je bij vragen over de motor willen vermelden om wat voor type motor het gaat?
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •