Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: water in mijn A3

  1. #1

    Standaard water in mijn A3

    in het laagste gedeelte onder de rechter achter lichten staat water!
    als je de zij klep in de achterbak open doet kun je met je hand langs de achterlichten naar beneden helemaal tegen de buiten kant in het laagste gedeelte staat water. Hoe kan dat daar komen? wat is er niet dicht? wat kan ik daar aan doen?

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.857
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Soms wil de kit achter de achterlichten uitharden en dan komt er daar water naar binnen. Is niet gezegd dat dat bij jouw auto het geval is, het beste is om in de kofferbak te gaan zitten met een zaklamp en dan iemand een hogedrukreiniger erop te laten richten. Kun je precies zien waar het binnen komt.

    Tom

  3. #3

    Standaard

    komt inderdaad langs en tussen je achterlichten vandaan!! heb je je licht er een keer afgehaalt soms? dan is het net wat tom zegt dat elastisch tape wat er achter zit mischien dubbel of niet goed op zijn plek!! zou zeggen haal hem eraf 4xmoertje 8 en kijk daar even na! en weer goed vastzetten!! succes

  4. #4

    Standaard

    tegen de buitenwand zit een soort filter / box (wat is dat? uitlaat ventilatie?) hierlangs komt water. Moet ik dan de hele achter bumper verweideren op daar bij te komen? Is dat filter / box vanbinnen uit geplaats of van buiten af.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door audietje
    tegen de buitenwand zit een soort filter / box (wat is dat? uitlaat ventilatie?) hierlangs komt water. Moet ik dan de hele achter bumper verweideren op daar bij te komen? Is dat filter / box vanbinnen uit geplaats of van buiten af.
    bedoel jij dat vierkante ding met van die vinnen erin???? als dat het is moet je achterbumper eraf!zit aan de buitenkant! lijkt me sterk dat het daardoor komt want dat zit achter je bumper!!!!


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •