Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Koplampen geven geen denderend licht?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2016
    Leeftijd
    56
    Posts
    15
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Koplampen geven geen denderend licht?

    Goedendag.

    Had al een tijd last van slecht licht en heb de koplampen laten polijsten , ze zien er weer kelf uit maar toch is het zicht belabberd.
    Zijn ook nieuwe lampjes ingegaan.
    Tijdje terug had ik ook het idee dat mijn verlichting even een stuk minder werd en daarna weer zoals het is?
    Nu ben ik zomaar een beetje aan het rond zoeken voor andere units maar weet niet welk model?

    Audi A3 1998
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    • Bestandstype: jpg klr.jpg (55,6 KB, 25 keer bekeken)
    • Bestandstype: jpg kll.jpg (46,3 KB, 22 keer bekeken)

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2009
    Posts
    453
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard Re: Koplampen geven geen denderend licht?

    Is het OEM Xenon? Ga dan maar op zoek naar nieuwe lenzen voor in de koplamp. Ook een andere koplamp unit zal dan niet de oplossing zijn tenzij je hem nieuwe koopt. De lenzen van een 2e hands koplamp zijn waarschijnlijk ook op.

    Doplampen zijn van een FL model en horen origineel niet op een 1998 auto dus als je iets zoekt in dezelfde stijl dan moet je koplamen hebben vanaf bouwjaar 2001.

    Ik weet niet of de lenzen van halogeen hetzelfde euvel hebben als de xenon lenzen.

    Neem is contact op met Retrofit lab, mogelijk hebben zij een oplossing voor minder geld.
    '92 Audi 100 S4 automaat
    '07 Passat 2.0 TFSI Highline
    '98 Audi A3 1.8T (circuit gebruik)

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2016
    Leeftijd
    56
    Posts
    15
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Koplampen geven geen denderend licht?

    Tnx.
    Heb daar geen kaas van gegeten over dat OEM Maar volgens mij hebben ze er gewone lampen ingedaan en daarvoor heb ik zelf ook eens gewone erin gedaan.H7 volgens mij.

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2016
    Leeftijd
    56
    Posts
    15
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Koplampen geven geen denderend licht?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lesley Bekijk Berichten
    Is het OEM Xenon? Ga dan maar op zoek naar nieuwe lenzen voor in de koplamp. Ook een andere koplamp unit zal dan niet de oplossing zijn tenzij je hem nieuwe koopt. De lenzen van een 2e hands koplamp zijn waarschijnlijk ook op.

    Doplampen zijn van een FL model en horen origineel niet op een 1998 auto dus als je iets zoekt in dezelfde stijl dan moet je koplamen hebben vanaf bouwjaar 2001.

    Ik weet niet of de lenzen van halogeen hetzelfde euvel hebben als de xenon lenzen.

    Neem is contact op met Retrofit lab, mogelijk hebben zij een oplossing voor minder geld.

    Op de plastic kap achterop de unit staat dat ze van 2203 zijn.

  5. #5
    fons716's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2011
    Leeftijd
    57
    Posts
    1.337
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Koplampen geven geen denderend licht?

    VCDS 15.7.0 aanwezig. Omgeving Nijmegen.


  6. #6

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2016
    Leeftijd
    56
    Posts
    15
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Koplampen geven geen denderend licht?

    Nou hier mijn laatste update.
    Dezelfde koplampen erin was geen succes omdat de voorganger ze op een houtje touwtje manier had bevestigt en om ze fatsoenlijk te instaleren moest er 1 en ander aangepast worden.
    Zaak teruggestuurd en een goedkopere oplossing geprobeerd.Chinese imitaties besteld maar alleen de linkse paste er goed in en tot 2x toe een andere rechtse laten bestellen maar geen suces.
    Uiteindelijk maar Hellas besteld en met aparte knipperlichten die geplaatst en werr volop zicht.
    Kost wat maar dan heb je ook wat.

    Kade

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •