Bij mijn s3 (1999) werkt de spiegelverwarming niet, eigenlijk als sinds ik hem heb. Ik heb al wat onderzoek gedaan en het werkt via een thermocontact in het spiegelglas dus ik kan niets aan/uit zetten (achterruitverwarming bijv.).

De kabels zitten er, de spiegelglazen hebben ook verwarming. Alleen er gebeurd niets. Zekeringen gecontroleerd, spanning gecheckt... niks nopes nada

Nu kwam ik op internet een topic tegen waar werd gezegd dat je een pin positie moet toevoegen in de blauwe accessoire stekker onder het dashboard (zie foto)





er zou dan aan de ene kant van de stekker een pin bezet zijn en aan de andere kant van de stekker geen pin zitten. Nu heb ik de stekker voor me maar ik kan niet achterhalen welke pin het is/op welke positie deze zit. Ik heb er twee voor de speakers, twee waarvan ik niet weet waar ze voor zijn en een stuk of 4 die aan de andere kant van de stekker niets hebben zitten.





Iemand die me even in de goede richting kan wijzen, om welke pin her precies gaat? Of wat de beste manier van aanpak zou zijn. Alvast bedankt!