Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Blowerstandenknop werkt niet meer

  1. #1
    stevejawel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2012
    Leeftijd
    41
    Posts
    10
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Blowerstandenknop werkt niet meer

    Goedemorgen,

    Sinds 2 weken doet mijn kachel draaiknop helemaal niets meer.

    Omschrijving probleem: de blaas-stand draaiknop reageert niet meer. Dit houd in dat ik de blaas-stand niet meer kan regelen.
    Tijdens het rijden voel ik over het algemeen wel iets van lucht eruit komen, als ik de draaiknop op warm of koud zet dan werkt dit ook. Ook als ik de draaiknop op voeten-stand of raam-stand zet dan werkt dat ook. Het gaat echt om de blaas-stand knop de niks meer doet. Motor temp is gewoon goed.

    Wat ik al gedaan heb is de kachelweerstand vervangen (nieuw) en ik heb een andere motor van de sloop gehaald. Verder heb ik ook voor de zekerheid de zekering vervangen.
    Het probleem is hiermee niet verholpen, geen verandering en blaast nog steeds niet.
    Wat natuurlijk nog zou kunnen is dat de motor die ik gehaald heb niet werkt, ik zal hier eens stroom op zetten.

    Geen idee waar ik het nog verder moet zoeken, heeft iemand nog een tip wat ik nog meer kan doen of waar ik moet zoeken?
    Nu met het warmere weer zou ik toch wel graag weer een beetje verkoeling in de auto willen.


    Alvast bedankt!

    Gr. Stefan

  2. #2
    boyofwax's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    130
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Blowerstandenknop werkt niet meer

    Knop loshalen en eerst daar eens meten met een multimeter, komt er spanning in ... en uit? Heb je geen multimeter kan je ook een 12v autolampje gebruiken.
    Automatic is king of the road.
    Plastic delen? Ze delen vanzelf.

  3. #3
    stevejawel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2012
    Leeftijd
    41
    Posts
    10
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Blowerstandenknop werkt niet meer

    Dank voor je reactie. Ik heb een multimeter, zal dit morgen nalopen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •