Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: 1.8T AGU slaat niet aan

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2019
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard 1.8T AGU slaat niet aan

    Beste leden,


    Ik zit met een probleem waar ik nu even niet zo snel uit kom:

    Tijdje terug viel mijn A3 uit tijdens het rijden, iets later kreeg ik hem weer gestart. Toen een week lang geen problemen meer gehad.
    Nu ging ik zondag ergens langs en daarna kreeg ik de wagen met geen mogelijkheid meer gestart.
    Ik had het vermoeden dat de krukassensor was overleden, deze heb ik al preventief vervangen maar dat mocht niet baten.
    Nu vermoed ik dat de + ergens kortsluiting maakt met de - (Zie de foutcodes op de foto uit de upload)
    Misschien heeft iemand iets soortgelijks gehad?

    De startmotor gaat rond maar de auto krijgt geen benzine. Op de pomp meet ik een zeer laag voltage met het contact aan.
    Sluit ik de pomp extern aan dan werkt deze gewoon. Heb al wat bekabeling in de motorruimte bekeken, maar tot nu toe geen gekke dingen gevonden.

    De wagen liep altijd perfect en vermoed dat het iets heel kleins is, heeft iemand voor mij een gouden tip?
    Waar kan ik trouwens de relais vinden? De zekering van het motormanagement krijgt gewoon stroom zodra ik bij de zekering meet.

    Hartelijk dank voor het meedenken!

    JayB

    8L foutcodes.jpg

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2019
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: 1.8T AGU slaat niet aan

    Krukassensor vervangen maar deze was het niet. Wagen loopt weer na het vervangen van brandstofpomprelais 167.
    Laatst gewijzigd door Jayb; 24-07-20 om 22:28.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •