Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Welke telefoonhouder?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2020
    Leeftijd
    44
    Posts
    10
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Welke telefoonhouder?

    Ik heb een Ambition 1.6 uit 2001 en nu al jaren op zoek naar een echt goede telefoonhouder na vele katten in de zak te hebben gehad. Ik ben me ten einde raad.

    Het liefst boor ik niks in het dashboard of iets dergelijks en maak idealiter gebruik van de thans ongebruikte optiepaneltjes die je eruit kunt halen en er wat anders in kunt klikken. Ben geen fan van de zogeheten airco plug-ins want die kukelen de hele tijd omlaag en dat is ontzettend irritant. Zuignappen op het raam kunnen me ook niet bekoren daar ik die in het algemeen storend vind (belemmeren het zicht) en zitten sowieso te ver weg om de telefoon optimaal te kunnen bedienen. De ervaring leert bovendien dat die ondingen ook vrij snel op hun retour gaan en dus geldversplling zijn.

    Wie heeft er een tip voor een hele goede kwaliteit houder die z'n werk gewoon goed doet en compatible is met de Iphone 6Plus? Waarbij het uiteraard van belang is dat de lightning cable niet belemmerd wordt want die steek ik tijdens het rijden altijd in de aanstekeraansluiting tbv Gmaps navigatie c/q het op peil houden van de batterij. Een systeem met fixeerbare mechanische arm heeft de voorkeur.

    Lastige vraag en lastige eisen, ik weet het, maar ik zal vast niet de enige zijn met dit euvel. Gaarne hulp, waarvoor uiteraard alvast dank.

  2. #2
    Edwinaudi's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2020
    Posts
    25
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Welke telefoonhouder?

    Heb je al bij Brodit gekeken? Die heeft goede houders die speciaal voor bepaalde type auto's gemaakt worden.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2020
    Leeftijd
    44
    Posts
    10
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Welke telefoonhouder?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Edwinaudi Bekijk Berichten
    Heb je al bij Brodit gekeken? Die heeft goede houders die speciaal voor bepaalde type auto's gemaakt worden.
    Dank je. Dit ziet er goed uit, en lijkt te zijn wat ik zoek! Ik heb er een gevonden voor de mijne.

    http://broditnederland.nl/contents/n...-A3-97-02.html

    Hoe gaat het precies in z'n werk? Ik moet die pro-clip dus in de randjes van de airco klikken, en de houder erop schroeven?

  4. #4
    Edwinaudi's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2020
    Posts
    25
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Welke telefoonhouder?

    Als ik naar het plaatje kijk wel en hopelijk werkt het naar je zin. Ik ben ook een pietlut wat dit soort dingen aan gaat want schroeven/lijmen doe ik niet en zuignappen heb ik ook een hekel aan. Ik plant de mobiel voorlopig wel in één van de twee bekerhouders.
    Groeten Edwin

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2020
    Leeftijd
    44
    Posts
    10
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Welke telefoonhouder?

    Denk ook dat dat wel goed gaat komen. Had al een mail gestuurd naar Brodit Nederland met wat vragen. Groot gelijk wat betreft dat schroeven en lijmen, je moet geen schade aan je auto veroorzaken. Sowieso om 'em in het algemeen netjes te houden, en met het oog op eventuele doorverkoop. Ik baby en verzorg mijn auto's altijd uitstekend. Laat onderhoud ook niet versloffen etc. En opties zoals idd telefoonhouders en dergelijke moeten modulaire, demontabele constructies zijn. Dat is altijd een harde eis van mij. Het is/was wel een hele zoektocht hoor, maarja, in 2001 had natuurlijk ook nog nooit iemand van smartphones, bluetooth en dies te meer zij gehoord. Ik koop nooit showroomnieuwe of hele recente auto's. Geen geld voor en ik vind een auto sowieso geen investering maar een verbruiksgoed. Al gaat een Audi natuurlijk ontzettend lang mee. Ik héb in feite een hele courante auto omdat ik er heel veel onderhoud en reparaties aan heb verricht. Er mankeert niks aan. Al verlang ik soms eigenlijk stiekem best wel naar een RS3 full optional, maarja ik rij toch niet dagelijks en intensief en heb bovendien geen eigen garage waar ik mijn auto in kwijt kan. Zo'n mooie, dure auto moet je niet willen in een grote stad. Daar komt alleen maar ellende van. Krassen, deuken, inbraakrisico enz. In een dorp of op het platteland liggen de kaarten er natuurlijk heel anders bij.


  6. #6

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2020
    Leeftijd
    44
    Posts
    10
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Welke telefoonhouder?

    @mod: kun je dit bericht verwijderen svp? Ik was het citaat vergeten.
    Laatst gewijzigd door AncientViking; 30-08-21 om 14:23. Reden: citaat vergeten

  7. #7

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2020
    Leeftijd
    44
    Posts
    10
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Welke telefoonhouder?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Edwinaudi Bekijk Berichten
    Als ik naar het plaatje kijk wel en hopelijk werkt het naar je zin. Ik ben ook een pietlut wat dit soort dingen aan gaat want schroeven/lijmen doe ik niet en zuignappen heb ik ook een hekel aan. Ik plant de mobiel voorlopig wel in één van de twee bekerhouders.
    Hoi, alweer een tijdje geleden, maar ontzettend bedankt voor jouw tip. Heb veel plezier van de Brodit houder, werkt echt perfect.

  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •