Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: 1.8 5V motorswap naar 1.8T

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2021
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard 1.8 5V motorswap naar 1.8T

    Hallo allen,

    Ik heb een vraagje. ik ben van plan om in mijn Audi A3 (1997) een 20vt te bouwen. Ik heb al een donor auto kunnen vinden met alles erbij (aanbouw delen etc).
    Maar nu zit ik met de vraag of ik alleen de motorkabelboom moet vervangen of dat alles qua kabelboom vervangen moet worden. Heeft iemand hier toevallig ervaring mee?

    Alvast bedankt.
    Laatst gewijzigd door jesse122; 23-05-21 om 22:57.

  2. #2
    jos_br's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    63
    Posts
    1.229
    Kudos
    13
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: 1.8 5V motorswap naar 1.8T

    Bij dit soort acties is het verstandig de beide schema's erbij te pakken. De motorkabelboom is altijd al anders, evenals de computer. Dus van beide schema's weer schema's maken, die tegenover elkaar leggen en kijken wat het handigst is te veranderen. Zo doen wij dat altijd.

    Jos.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2021
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: 1.8 5V motorswap naar 1.8T

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jos_br Bekijk Berichten
    Bij dit soort acties is het verstandig de beide schema's erbij te pakken. De motorkabelboom is altijd al anders, evenals de computer. Dus van beide schema's weer schema's maken, die tegenover elkaar leggen en kijken wat het handigst is te veranderen. Zo doen wij dat altijd.

    Jos.


    Oke dankjewel, het donor blok komt uit een Audi TT. motorkabelboom moet dus sowieso, maar de andere kabelboom van de auto zelf, moet deze ook helemaal aangepast worden?

  4. #4
    jos_br's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    63
    Posts
    1.229
    Kudos
    13
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: 1.8 5V motorswap naar 1.8T

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jesse122 Bekijk Berichten
    Oke dankjewel, het donor blok komt uit een Audi TT. motorkabelboom moet dus sowieso, maar de andere kabelboom van de auto zelf, moet deze ook helemaal aangepast worden?
    Zoals ik al aangeef, je zult de beide bedradingsschema's erbij moeten pakken aangezien er vooral in de auto maar de ecu/dashboard/ABS andere kleuren draden zullen zitten.

    Jos.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •