Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Hemeltje met föhn?

  1. #1
    oml's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2009
    Posts
    53
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Hemeltje met föhn?

    Mijn 8L heeft na 22 jaar sinds gisteren opeens een hangende hemel. Nou ben ik met een nwe Audi bezig dus heb geen zin in een investering van 300,- of een hoop zelfdoe werk op de valreep, maar ik wordt wel gek van die lap op m’n hoofd. Nou schijnt het zo te zijn dat je met een föhn de lijm kan smelten en de boel voorzichtig terugduwen/vegen. Dan ben ik iig van dat gehang af en rij ik t nog wel ff uit tot de nwe er is.
    Heeft iemand hier ervaring mee?

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Hemeltje met föhn?

    Meestal verkruimelt de schuimlaag achter de stof. De enige methode is de hemel eruit halen, stof eraf en de schaal schoonmaken. Dan met spuitlijm de schaal inspuiten en de stof er weer op lijmen.

    Tijdelijke oplossing is vaak met wat spelden of punaises de hangende hemel terug zien te hangen.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3
    boyofwax's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    133
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Hemeltje met föhn?

    Ik heb wat mooie rondjes van karton geknipt en toen met een nietapparaat vastgezet. Ik meen dat er ook iemand hier op het forum was die met parkertjes en edelstenen een sterenhemel had gemaakt
    Automatic is king of the road.
    Plastic delen? Ze delen vanzelf.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •