Hoi allemaal,

ik heb al maanden een storingslampje branden (driehoek met pijltje erom heen en een uitroepteken erin). Bij het uitlezen zie ik de volgende storing: VAG 1423 12 permanent.
Afgelopen zomer begon de auto spontaan te remmen op de snelweg. Ik heb toen de dwarsversnellingsensor vervangen voor een gereviseerde (besteld bij Teilemania in Duitsland). Deze erop gezet en sindsdien geen last meer van gehad.

Echter, de storing op het dashboard is altijd gebleven. Gisteren heb ik de kap onder het stuur losgemaakt en gecheckt of de bedrading mogelijk beschadigd was. De bedrading bleek helemaal goed. Ook heb ik onder de kap gekeken of ik ergens een kabelbreuk oid kon vinden bij de ABS-pomp en omgeving, maar ook hier ziet het er gewoon netjes uit. Heel soms zie ik het lampje ook ineens uit gaan, maar dat was alleen in de zomerperiode.

Weet iemand in welke hoek ik het zoeken moet om dit probleem op te kunnen lossen? Op autodoc heb ik hier wel iets over gelezen (dat er in 2009 een terugroepactie geweest zou zijn waarbij het regelapparaat vervangen zou worden). Betekent dit dat het eigenlijk niet meer op te lossen is?

Alvast dank voor de reactie(s)!

MVG Mark