Pagina 11 van 23 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste
Resultaten 201 tot 220 van de 453

Onderwerp: Roest aan dakgoten

  1. #201

    Standaard

    Ik heb dus ook roest op mijn dak en ben zo'n drie weken geleden bij de Audi stealer geweest waar ik niet vriendelijk werd behandeld!

    Hij scheen nog nooit gehoord te hebben van deze "kwaal" en ik zou 10 jaar garantie hebben op mijn auto wat dus zou betekenen dat ik net 1 maand te laat ben (04-1999).
    Na lang discussiëren wilde hij wat foto's maken maar de uitslag zou wel een poos kunnen duren (hij had het over minimaal 6 weken??) omdat diegene die erover ging op vakantie zou zijn??
    Hij had geloof ik net nog gezegd dat hij nooit hiervan gehoord heeft, hoe kan hij dan weten dat diegene die erover gaat op vakantie is?????

    Kortom ik twijfel aan de betrouwbaarheid van deze Audi stealer en ik weet niet goed wat ik nu moet doen. Naar een andere dealer gaan of een brief aan Pon sturen??
    There's no substitute for cubic inches!

  2. #202
    muizenissen
    Guest

    Standaard

    Andere dealer proberen. Een A3 uit 1999 heeft 12 jaar garantie, onmiskenbaar. Koppig volhouden!

    Sowieso een brief aan Pon klaarleggen. Je kan ze eventueel een tweede kans geven, met bijvoorbeeld een taxatie/schaderapport van een andere Audi dealer erbij, of direct naar een andere stappen. Geeft de andere dealer je wel direct de rechtmatige garantie, kan je de brief versturen, waarin je de onwetendheid (lees: nog nooit gehoord van de kwaal en 2 jaar minder garantie) van de vorige dealer aanstipt, en de manier waarop je behandeld bent aankaart..

  3. #203

    Standaard

    Erg vreemd verhaal Marcel dat de dealer het nooit eerder gezien heeft, simpelweg gewoon lui/onbeschoft zijn ze daar.
    Kom je er daar niet uit kun je idd rechtstreeks PON benaderen of eerst nog een andere dealer proberen.

    Vd Brug Audi in Heerenveen deed totaal niet moeilijk bij mijn S3, de meneer die mij hielp wist gelijk waar het over ging en zei gelijk al krijg je 100% vergoed. Meerdere modellen binnen de VAG groep hadden dit probleem zei hij.
    Audi S3 quattro
    Zündapp KS50 1979

  4. #204

    Standaard

    Hoe lang is die garantie eigenlijk? En wat voor invloed heeft het wanneer je niet de 1e eigenaar bent maar bijv de 4e ofzo?

  5. #205
    Mikemmm's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2008
    Leeftijd
    34
    Posts
    144
    Kudos
    0

    Standaard

    Ik ben 2 maanden geleden bij de audi stealer geweest ivm roest aan mn dakrails én mijn linker A-stijl. Ik heb een a3 ui '98 (januari) ik had dhier 10 jaar garantie op en ben er dus al lang uitgelopen. Ik ben ook niet echt netjes behandeld bij de garage (audi centrum amsterdam). Ik ga nu de roest laten repareren bij een schade-herstel bedrijf. Heeft iemand een idee wat de kosten zijn? A-stijl + de daklijstjes?? indien het alleen oppervlakkige roest is?
    Ik laat het doen icm met voorruit vervangen, aangezien de roest aan mijn A-stijl ook onder mn ruit zit. Handig als er tegenover de Carrglass een herstel bedrijf zit.


  6. #206
    Mikemmm's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2008
    Leeftijd
    34
    Posts
    144
    Kudos
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Invader Zim Bekijk Berichten
    Hoe lang is die garantie eigenlijk? En wat voor invloed heeft het wanneer je niet de 1e eigenaar bent maar bijv de 4e ofzo?
    Hoeveel eigenaren de auto heeft gehad maakt niet uit. De garantie is gebasseerd op het modeljaar van de auto.

    Dus als je A3 uit 99 komt kán hij nog wel productiemodel 98 zijn, mét 10 jaar garantie.

    Mijn A3 komt uit '98 met 10 jaar garantie, dus ik mag het uit mijn eigen zak betalen

  7. #207

    Standaard

    Dan vraag ik me af wat de garantie is op een S4 uit 2001. Of zou dat ook 10 jaar zijn?

  8. Ad
  9. #208

    Standaard

    Beste Invader deze informatie staat allemaal in dit topic, gewoon even een kwestie van alles goed doorlezen.
    Jouw S4 heeft 12 jaar carrosie garantie.
    tot 98 10jaar garantie.
    Vanaf 99 12jaar garantie.
    Laatst gewijzigd door bofkont; 29-05-09 om 16:17.
    Audi S3 quattro
    Zündapp KS50 1979

  10. #209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bofkont Bekijk Berichten
    Beste Invader deze informatie staat allemaal in dit topic, gewoon even een kwestie van alles goed doorlezen.
    Jouw S4 heeft 12 jaar carrosie garantie.
    tot 98 10jaar garantie.
    Vanaf 99 12jaar garantie.
    Om verwarring te voorkomen, is het misschien verstandig om te vermelden dat het tot "modeljaar" 1998 een garantie heeft van 10 jaren. Komt je auto uit begin 1999, dan kan het nog steeds tot modeljaar 1998 zijn. Vanaf modeljaar 1999 is de garantie naar 12 jaren gegaan.
    Laatst gewijzigd door MitchR; 01-06-09 om 18:42.

  11. #210

    Standaard

    Ik kreeg net een telefoontje van Kokkelink, ik mag hem de 22e juni brengen op kosten van Pon.
    In the abundance of water, the fool is thirsty.

  12. #211

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    38
    Posts
    24
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard

    ik heb ook roest langs mijn daklijnen
    mijne is van 29-5-2000 lijkt me niet dat ze moeilijk gaan doen als ik langs ga tog?

  13. #212
    muizenissen
    Guest

    Standaard

    Neuh... gewoon doen.

  14. #213

    Standaard

    Vandaag langs geweest bij de dealer hier in buurt,
    Vond niet dat ik echt netjes behandelt werd daar.
    Eerst al vragen waar die in onderhoud was en waar ik hem gekocht had enzo, heb hem nog niet zo lang dus nergens nog in onderhoud. Wat zoiezo niet echt van toepassing is op het verhaal?

    Vervolgens ging hij zeggen dat de auto wel oud is dus dat dat misschien niet garantie is. Toen heb ik verhaal vertelt dat dit model 12 jaar carosserie garantie zou moeten hebben. Hij heeft foto's gemaakt en wilde weer weglopen. Toen ik vroeg hoelang het zou duren voor ik iets hoorde zei hij 4 tot 6 weken. Vind ik erg lang voor contact met de importeur?:S

  15. #214
    muizenissen
    Guest

    Standaard

    2 weken is gangbaar.

  16. #215

    Standaard

    Idd 2 weken was bij mij ook het geval.
    Woensdag gaat mijne heen voor spuiten onder garantie.
    Audi S3 quattro
    Zündapp KS50 1979

  17. #216

    Standaard

    Hij zei bij voorbaat al dat het 4 tot 6 weken zou duren voordat ik reactie kreeg..
    Misschien ga ik maar eens bij een andere dealer kijken of eerst 2 weken afwachten.
    Had ook gevraagd of bij bijbetaling misschien mijn deur meegespoten kon worden als ik er bijv. een blauwe in zou zetten(aangezien het hard time is een zelfde in het grijs te vinden).
    Toen begon die over dat het al onder de kostprijs zat enzo voor hun die garantie dus dacht laat maar :P

  18. #217

    Standaard

    Heb maandag reactie gehad al, dus het viel nog reuze mee.
    Heb voor mid juli een afspraak staan om hem te laten spuiten.
    Kreeg geen leenauto geregeld omdat het niet als garantie was maar een regeling vanuit Pon.
    3 dagen zonder auto overleef ik ook wel maar niet handig..

  19. #218

    Standaard

    Ik heb zelf sinds vorige week een A3. Bouwjaar, 09-99
    Deze is in 2007 geimprteerd uit duitsland.
    Ik zit deze discussie wat te lezen en heb ook even gecontrolleerd bij de daklijksten.
    En jahoor. Minimale roest bij de daklijsten. Ik heb mn auto bij een dealer in Lemmer gekocht,
    dus ik zit vlakbij Vd Brug Audi in Heerenveen. Maakt dit ook wat uit dat ik hem niet bij een Audi dealer heb
    gekocht?
    En valt dit nu ook onder lakgarantie? Ik vraag dit omdat ik totaal geen audi ervaring heb...
    Laatst gewijzigd door hatchback; 18-08-09 om 00:16.

  20. #219

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2008
    Leeftijd
    41
    Posts
    214
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S3

    Standaard

    Gewoon naar de dichts bij zijnde audi dealer gaan en zeggen dat het onder de garantie valt.
    Het liefte een PON dealer omdat die het meestal netter afhandeld.
    Maargoed, als je het topic dus goed heb door gelezen dan weet je wel wat je moet doen.
    Het maakt ook echt niets uit waar je auto vandaan komt.
    Het blijft een produkt van hun.
    De mijne kom uit italië en heb het ook kosteloos laten maken.
    En ook een gratis leen auto mee gekregen.
    Een nieuwe A3 1.6 wat niet vooruit te branden is vind ik.

  21. #220

    Standaard

    Bedankt voor je reactie en ik ga dus woensdag even naar heerenveen.
    Ik ben wel blij met deze audi a3. Ik heb een 1.8 turbo en is gechipt naar 195 pk..
    En dat merk ik ook. Ik reed zelf altijd in een civic dus ik heb een roestfobie gekregen hiervan.


    Dus als dit onder garantie valt ben ik blij...

Pagina 11 van 23 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •