Pagina 12 van 23 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste
Resultaten 221 tot 240 van de 453

Onderwerp: Roest aan dakgoten

  1. #221

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2008
    Leeftijd
    41
    Posts
    214
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S3

    Standaard

    Je zou in der daat garantie moeten krijgen alleen weet je vast wel hoe moeilijk dealers kunnen wezen.

  2. #222

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hatchback Bekijk Berichten
    En valt dit nu ook onder lakgarantie? Ik vraag dit omdat ik totaal geen audi ervaring heb...
    Nou die ervaring is hier ruimschoots en is tig keer in dit topic besproken. Echt alle smaken staan hier in beschreven.

  3. #223

    Standaard

    Ik heb net contact met Audi dealer in drachten gehad. En die zei dat het 3 jaar lakgarantie was en hij klonk alsof hij er
    moe van deze vraag was. Net alsof ik geen kans maakte.
    Audi Heerenveen daartegen was een stuk vriendelijker en zei dat ik even moest langsrijden voor wat foto's.
    Dus dat ga ik morgen doen en dan afwachten maar denk ik..

  4. #224

    Standaard

    Er staat in het boekje. 3 jaar lakgarantie en 10 jaar carrosserie garantie (roest e.d.). Dit boekje hoort bij mijn A3 ui 97. Ik zou dus maar even met het boekje zwaaien want het staat daar zwart op wit.
    Laatst gewijzigd door BartNL; 18-08-09 om 11:21.
    Audi A3 1.8T (200PK) okt. 97

    Orgineel Facelift (Hella voor+achter)

  5. #225

    Standaard

    Ben bij de Audi dealer in H.veen geweest en hij zei dat mn A3 in de garantie valt.
    Dus foto's gemaakt en Maandag gaat hij de claim indienen en dan zou ik eind volgende
    week bericht hebben over hoe en wat. Hij zei ook dat het waarschijnlijk wel goed kwam.
    Dus tot nu toe ben ik blij...


  6. #226

    Standaard

    ik heb hetzelfde probleem martin schilder wimpelde mij af? wie is pon er word veel gesproken over pon mailen?€
    mvg

  7. #227

    Standaard

    Pon is de Nederlandse importeur van Volkswagen/Audi onder andere.
    info@pon.nl
    Audi S3 quattro
    Zündapp KS50 1979

  8. Ad
  9. #228

    Standaard

    Over de cascogarantie.
    Ik ben net gebeld door de audidealer en die zeiden dat ze het wel willen herstellen maar dan moest ik 245 euro bijleggen. Omdat het maar 7 jaar garantie blijkt te zijn. Dit ga ik dus niet doen. Dit verhaal laat ik gewoon door mijn eigen schadeherstel bedrijf doen omdat hij toch 9 sept. word behandeld. Dat gaat me zowieso veel geld schelen. 245 euro moet je zowieso al betalen als je het dak weer opnieuw wil laten spuiten.
    Dus ik heb het idee dat ik gewoon voor de volle pond moest gaan.
    Dat noemen ze nou garantie en service...

  10. #229
    muizenissen
    Guest

    Standaard

    Onzin. Garantie is 10 of 12 jaar afhankelijk van bouwjaar, maar never nooit 7 jaar...

  11. #230

    Standaard

    Idd erg grote onzin, ze proberen aan je te verdienen niet erg netjes van een Audi dealer die precies weet hoe het werkt.
    Bij mij was het totaal geen probleem ook bij Audi vd Brug in Heerenveen, mijn wagen is er wel gekocht en is er in onderhoud.
    Maar dan nog iedereen moet gelijk behandeld worden.
    Audi S3 quattro
    Zündapp KS50 1979

  12. #231

    Standaard

    Niet de eerste keer dat Pon zijn handjes er vanaf trekt en de klant laat dokken voor iets wat gewoon onder garantie valt.

  13. #232
    stigissimo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Posts
    342
    Kudos
    3
    Auto
    Audi RS4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hatchback Bekijk Berichten
    Over de cascogarantie.
    Ik ben net gebeld door de audidealer en die zeiden dat ze het wel willen herstellen maar dan moest ik 245 euro bijleggen. Omdat het maar 7 jaar garantie blijkt te zijn. Dit ga ik dus niet doen. Dit verhaal laat ik gewoon door mijn eigen schadeherstel bedrijf doen omdat hij toch 9 sept. word behandeld. Dat gaat me zowieso veel geld schelen. 245 euro moet je zowieso al betalen als je het dak weer opnieuw wil laten spuiten.
    Dus ik heb het idee dat ik gewoon voor de volle pond moest gaan.
    Dat noemen ze nou garantie en service...
    Bij Audi Drachten?
    Ik kreeg het zelfde antwoord. Het valt onder lakgarantie, die is maar 3 jaar maar voor de A3 was er een coulance regeling. Dus 250 voor eigen rekening.
    Het viel niet onder carroseriegarantie want anders zou de carroserie helemaal doorgerot zijn....

    Onzin?

    Maar even een brief naar Pon opstellen.

  14. #233

    Standaard lak garantie

    heb een tijdje al een a3 bj 1999 nu heeft mijn dak roest van binnen uit.
    had hier gelezen dat dit onder de lak garantie valt dus ben er twee weken geleden mee naar de audi garage geweest.
    nu heb ik een reactie gekregen dat ze maar 70% mee betalen om het dak te spuiten [bericht komt van pon importeur]
    heeft iemand dit ook wel eens mee gemaakt of iedereen de volle 100% gekregen.

  15. #234

    Standaard

    Als het onder de garantie valt is 100% vergoeding normaal. Vreemde zaak, zou PON vragen wat de reden is?

  16. #235

    Standaard

    Inderdaad vreemd, mijn S3 van 99 is net gedaan in de zomer, 100% vergoed.
    Audi S3 quattro
    Zündapp KS50 1979

  17. #236

    Standaard

    Stel de vraag meteen even in het al lang lopende topic mbt roestvorming op 8L's. Blijft het ook lekker overzichtelijk voor toekomstige vragenstellers.

  18. #237
    stigissimo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Posts
    342
    Kudos
    3
    Auto
    Audi RS4

    Standaard

    Ik had het zelfde.... Volgens de dealer was dit wel roest van binnenuit maar niet op de carroserie. Voor de a3 was er daarom een speciale regeling, daar zijn ze kort geleden mee gestopt, zei mn dealert. Mij vroegen ze ook om een eigen bijdrage.
    Heb vrijdag even een briefje naar Pon gedaan, ben benieuwd naar de reactie.

  19. #238
    KIK's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    34
    Posts
    3.263
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard

    afgelopen zommer mijn audi a3 uit mei 1998 gewoon 100 % vergoed!
    Audi A3 1.8 20v Turbo
    S3 Recaro Interieur zwart zilver

  20. #239
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.878
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 030 Bekijk Berichten
    Stel de vraag meteen even in het al lang lopende topic mbt roestvorming op 8L's. Blijft het ook lekker overzichtelijk voor toekomstige vragenstellers.
    Topics samengevoegd en dit topic als 'belangrijk' gemarkeerd.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  21. #240

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2009
    Leeftijd
    37
    Posts
    852
    Kudos
    0
    Land
    Land

    Standaard

    Ik heb hetzelfde probleem, roest langs de dakrail, maar ik heb een a3 uit 1997, voor mij heeft het dus sowieso geen nut om er achteraan te gaan denk ik? of zie ik nog iets over het hoofd?

Pagina 12 van 23 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •