Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Montage chrome spiegelkappen S3

  1. #1

    Standaard Montage chrome spiegelkappen S3

    Was een voorzichtig klusje, maar het is me gelukt.

    hier wat foto's...







    Alleen bij mijn linker spiegelkap ging wat fout... ik heb per ongeluk een stukje aandrijving kapot gemaakt... Hij wil nog wel van beneden naar onder en terug maar links en recht doet ie niet meer. Nou ben ik naar de dealer geweest en heb gevraagd of er een nieuw stukje geplaatst kan worden maar helaas ik ben genoodzaakt om een nieuwe motor aanteschaffen.. voor 65 euro. Wie kan me helpen met dit probleem.

    Het is dit stukje:

  2. #2

    Standaard

    ff op een sloperij informeren, kost altijd minder als nieuw

  3. #3
    r.sinnema's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2004
    Leeftijd
    43
    Posts
    1.418
    Kudos
    1

    Standaard

    Wat glimt jou S3 altijd verschrikkelijk!!! Superauto! Ik vind em echt geweldig! Rij je er wel mee eigenlijk? Ik zie helemaal geen muggetje op je bumper of nummerbord.....

    Zijn de chrome spiegelkappen origineel Audi???? Hoeveel hebben ze je gekost?
    Geen inspiratie zonder informatie!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door r.sinnema
    Zijn de chrome spiegelkappen origineel Audi???? Hoeveel hebben ze je gekost?
    volgens mij zijn het kunstof verchroomde kappen en één kleine en één grote, dat is niet origineel maar wel stukken goedkoper en voor de leek niet te onderscheiden.

  5. #5
    r.sinnema's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2004
    Leeftijd
    43
    Posts
    1.418
    Kudos
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leon
    volgens mij zijn het kunstof verchroomde kappen en één kleine en één grote, dat is niet origineel maar wel stukken goedkoper en voor de leek niet te onderscheiden.
    1 groot en 1 klein niet origineel???? Jawel toch?
    Geen inspiratie zonder informatie!


  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door r.sinnema
    Wat glimt jou S3 altijd verschrikkelijk!!! Superauto! Ik vind em echt geweldig! Rij je er wel mee eigenlijk? Ik zie helemaal geen muggetje op je bumper of nummerbord.....

    Zijn de chrome spiegelkappen origineel Audi???? Hoeveel hebben ze je gekost?
    HAHA, ik had hem gister nog schoongemaakt (da's al de 6x keer sinds dat ik hem heb)... met hulp van mijn zwagertje.

    Zijn niet de orginele kappen trouwens. Ze komen van http://www.in-pro.com/ vandaan.

    Voor het aandrijvings deeltje betreft zal ik maar naar de sloop moeten gaan.. of als jullie andere ideeen hebben laat het me graag horen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door r.sinnema
    1 groot en 1 klein niet origineel???? Jawel toch?
    Ja volgens mij ook

  7. #7

    Standaard

    Heb ik ook 1 groot en 1 klein dat is gewoon orgineel.
    Tenzij er nieuwe spiegels bij mij zijn op gekomen 2 jaar geleden,maar dat denk ik niet.
    Ziet er goed uit die spiegels,krijg zelf ook chromen spiegels er op.
    Greetz A3 Turbo :twisted:
    speed is nothing without control

  8. Ad
  9. #8

    Standaard

    Had ook eerst een kleine en een grote. Uit duitsland mooie originele gehaald, 2 grote. OOk leuk

  10. #9
    r.sinnema's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2004
    Leeftijd
    43
    Posts
    1.418
    Kudos
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob
    Had ook eerst een kleine en een grote. Uit duitsland mooie originele gehaald, 2 grote. OOk leuk
    Ziet er goed uit Rob, hoeveel heb je voor 2 originele betaald?

    Zie ik op de foto's in je album nu andere afdekkapjes voor je wielbouten dan op deze foto?? Of is dat lichtinval....
    Geen inspiratie zonder informatie!

  11. #10

    Standaard

    Damn dat ziet er ook strak uit... Maar ben wel benieuwd hoeveel het je gekost heb :wink:

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •