Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 46

Onderwerp: EBC mikmak in huis <update>

  1. #1

    Standaard EBC mikmak in huis <update>

    Men neme,

    - EBC schijven rondom
    - EBC blokken "redstuff"
    - Goodridge leidingkjes

    En men hope dat de s3 minder last heeft van fading, zwaar irri. We zullen zien, moest toch andere schijven dus laten we dees maar eens proberen.

    Heb ze al in huis, ga ze denk donderdag monteren. Wordt vervolgd voor de liefhebbers

    Oja, remklauwen painten, ja of nee, rood of blauw?

    Rob

  2. #2

    Standaard

    rood wordt al erg vaak gedaan.. zou voor blauw gaan.
    maarre die EBC blokken, kunnen die ook op standaard schijven? of gaan de schijven op den duur krom trekken?

  3. #3

    Standaard

    Lijkt mij geen probleem... Ze gaan gewoon in je originele klauw

  4. #4

    Standaard

    Blauw bij zwart (blauw hoort bij een R32) vind ik niet echt passende kleuren. Zou ze zelf ongeverfd laten, maar als je toch een opvallend kleurtje wilt, is er geen fuchsia of kawa-groen te krijgen...
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

  5. #5
    A3165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    2.026
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard

    Maandag komen greenstuff blokken onder de Golf van mijn vriendin. Redstuff schijnt erg hard te slijten en greenstuff meer voor op de openbare weg.
    Ik was eerst van plan om achter ook te laten vervangen door EBC schijven en remmen maar achter zit te weinig rempercentage (20%) om die investering interassant te maken. Ik ben benieuwd wat voor verschil die EBC blokken maken.


  6. #6
    viermaal's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    9.703
    Kudos
    14
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A3165
    Maandag komen greenstuff blokken onder de Golf van mijn vriendin. Redstuff schijnt erg hard te slijten en greenstuff meer voor op de openbare weg.
    Ik was eerst van plan om achter ook te laten vervangen door EBC schijven en remmen maar achter zit te weinig rempercentage (20%) om die investering interassant te maken. Ik ben benieuwd wat voor verschil die EBC blokken maken.
    verschil is er zeker met het schoonhouden van je velgen. Mijn banden boer (henze) vertelde mij "{ na het schoonmaken van je velgen ff een poets doek met cocpitspray erover poetsen, blijven ze veel langer mooi van en de volgende keer komt het er makkelijker van af" sprayen op de doek niet rechtstreeks op je velg!!
    227.1 pk 167.0 kW 363,8Nm at 3800 rpm

  7. #7

    Standaard

    Mja de rode blokken raden ze aan bij de +200bhp wagens. Dus die werd er gelijk bij besteld.

    Mja een kleurtje op de klauwen staat wel enigzins netter aangezien ze nu die gore kleur hebben, zijn niet nieuw meer :P

  8. Ad
  9. #8

    Standaard Re: EBC mikmak in huis

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob
    Men neme,

    - EBC schijven rondom
    - EBC blokken "redstuff"
    - Goodridge leidingkjes

    En men hope dat de s3 minder last heeft van fading, zwaar irri. We zullen zien, moest toch andere schijven dus laten we dees maar eens proberen.

    Heb ze al in huis, ga ze denk donderdag monteren. Wordt vervolgd voor de liefhebbers

    Oja, remklauwen painten, ja of nee, rood of blauw?

    Rob
    Leuk spul dat red stuff

    Remklauwen painten?

    Ja, ik had op mijn Golf 16v G60/VR6 remmerij gehangen en deze dezelfde kleur gespoten als de auto.. Zal er leuk uit maar in jou geval van zwart zou ik wel voor een andere kleur gaan maar geen schreeuwerig rood of blauw... donkerpaars misschien een ideetje?
    Unpimp ze car...

    Audi A3 '98 1.9TDI
    Audi Cabriolet '92 2.3 V5 20v
    VW Transporter '90 1.9D

  10. #9
    r.sinnema's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2004
    Leeftijd
    42
    Posts
    1.418
    Kudos
    1

    Standaard

    Ik zou dus echt geen paars, groen, geel, oranje of iets dergelijks nemen, kan je wel eens enorm flauw van worden op de duur.

    Als ik het zal doen, zou ik de klauwen zwart, rood of zilver maken....dat zijn de kleuren die ook al op je auto zitten en een andere kleur vloekt gewoon bij die kleuren..... Mooi titaniumgrijs, valt wel op maar niet te erg, dat zal ik doen. Ik ben een man van details, mij zal dat direct opvallen.
    Als je langs rijdt moeten niet de klauwen als eerste opvallen maar de auto met de bestuurder....toch?
    Geen inspiratie zonder informatie!

  11. #10

    Standaard

    Ja, silvergrijs...zou wel mooi zijn.

    Mzzl.
    Me owns audi soon...

  12. #11
    Iceman
    Guest

    Standaard

    @ Rob,

    Ik zou ze zilvergrijs of zwart maken met een RS logo erop.
    En die kan je laten snijden bij een auto reclame stikker bedrijf die foli kan namelijk ook goed tegen warmte.
    En je kan hem dan ook op de juiste maat laten maken, passend op je remtang.

    mvg, Hans.

  13. #12

    Standaard

    Vetjes, waar haal ik zo'n stikkert?

  14. #13

    Standaard

    Er zijn toch ook van die overzetkapjes in de handel?
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  15. #14

  16. #15
    Iceman
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob
    uh?
    Wat je zegt uh?

    mvg, Hans.

  17. #16

  18. #17

    Standaard

    Update:

    Het zooitje voor zit. Nu nog alleen achter. Merk dat het pedaal anders voelt maar ik moet nog ff inremmen

    Picjes
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  19. #18

    Standaard

    Seht gut aus!!
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  20. #19

  21. #20
    audi a4 avant 2.5 tdi's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    68
    Posts
    4.312
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    ziet er mooi uit Rob.

    jack.
    if you beat the rings then you have i car

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •