Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 26 van de 26

Onderwerp: 1.8T, distibutieriem of ketting?

  1. #21
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Da's waar. Dan helpen de forse werkplaatstarieven van de Audi-dealers ook niet echt. Misschien kan Audiparts uitkomst bieden?

    Tom
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  2. #22

    Standaard

    Bij mij hebben ze toen ook een spanrol vervangen. Zal morgen eens kijken of ik de bon nog naar boven kan toveren.

  3. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjan
    Bij mij hebben ze toen ook een spanrol vervangen. Zal morgen eens kijken of ik de bon nog naar boven kan toveren.
    Ah graag, dan kan ik me een beetje voorbereiden op de klap
    Four rings to rule them all.

  4. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjan
    Ik heb er wel een aan gedacht om het ding gewoon om de 30.000km ofzo te laten vervangen. Ik bedoel, dat kost mischien wat extra centen. Maar een motor in de soep (wat ik hierdoor al eens gehad heb) kost nog meer.
    Dat ben ik helemaal met je eens, maar 30k km is wel erg vroeg. Ga gewoon 30% onder de voor jou geldende vervangings interval voor jouw auto zitten en je bent velig. (120k *0.7 = 84k km)

    Verder hoor ik hier niemand praten over een maximale tijd dat een riem mag zitten. Bij een riem (maakt niet uit welke) die al meer dan 4 jaar zit krijg ik een onbehaaglijk gevoel. Wat zeggen de Audi onderhoudsvoorschriften hierover?
    Raymond

    MY94 Audi S2 Avant (Verkocht maar niet vergeten)
    MY90 BMW E34 ///M5
    MY85 BMW E28 ///M5

  5. #25

    Standaard

    Ondertussen zijn m'n riemen al lang weer vervangen

    een v-riem en een stuurriem (airco). het gepiep is gelukkig weer over.

    onderdelen 50 euro
    arbeid 78 euro
    Four rings to rule them all.


  6. #26
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alpinab10biturbo
    Verder hoor ik hier niemand praten over een maximale tijd dat een riem mag zitten. Bij een riem (maakt niet uit welke) die al meer dan 4 jaar zit krijg ik een onbehaaglijk gevoel. Wat zeggen de Audi onderhoudsvoorschriften hierover?
    Ik weet dat voor een vijfcilinder 5 jaar geldt, dat lijkt me ook een goede streeftijd. Als de auto weinig gereden heeft of lange tijd stilgestaan, zou ik 'm eerder vervangen.

    Tom

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •