Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678
Resultaten 141 tot 142 van de 142

Onderwerp: Opgelost! Onregelmatig stationair A3 1.8T (agu)

  1. #141
    RickH's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2014
    Posts
    602
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Onregelmatig stationair A3 1.8T (agu)

    Ondanks dat dit topic al een tijdje loopt zie ik het voor het eerst. Een vriend van me heeft dit probleem toevallig ook gehad met zijn A3 8l en bleek inderdaad ook de sensor van de sb te zijn. Vervangen voor een nieuwe en probleem opgelost. Blijkt dus inderdaad toch de oplossing te zijn.

  2. #142
    bartzel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Leeftijd
    38
    Posts
    939
    Kudos
    39
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Onregelmatig stationair A3 1.8T (agu)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PureTonicc Bekijk Berichten
    Dat is inderdaad de goeie stekker, maar dat je toerental iets inzakt tijdens het sturen is geen probleem, ik heb dat ook. Als de motor verder stationair goed blijft draaien, ook al is dat ietsjes lager door het sturen, dan werkt de sensor nog goed.
    Ermee experimenteren is altijd leuk, maar als ik jou was bartzel dan zou ik toch echt de stekker erin laten zitten.
    Heb het toch maar geprobeerd. Leek in het begin wel alsof het mijn problemen oplosde, maar uiteindelijk liep 'ie weer hetzelfde. En ook met de stekker los, valt het toerental steeds ietsjes naar beneden wanneer je een (heel klein beetje) aan je stuur draait. Stekker weer terug gezet dus Probleem is bij mij denk ik ook wel gevonden: de secundaire luchtpomp. Daarvan heb ik het relais eruit gehaald en hij doet nu geen gekke dingen meer.

Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •