Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Zitpositie audi A3 bj2001

  1. #1

    Standaard Zitpositie audi A3 bj2001

    Mijn A3 is uitgerust met een leder sport interieur, echter kan ik hierin niet de juiste zitpositie vinden. Bij ritten langer dan 30min krijg ik last van mijn benen en acherwerk, deze zijn continue aangespannen. Verder heb ik alle mogelijke zitposities al geprobeerd.

    Echter wat mij opviel aan de stoelen is dat het zitvlak onder een vrij schuine hoek staat, waardoor je als het ware in de stoel wordt gedrukt.

    Heeft iemand hier ervaring mee?

  2. #2
    E320CDI Gelato's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2007
    Leeftijd
    54
    Posts
    5.869
    Kudos
    0

    Standaard

    Het scheelt alles als je stoel wat vlakker zet... en met je linkerbeen de koppeling helemaal induwt,, je onderbeen moet dan goede steun hebben van de stoel... Vandaar uit kom je het beste tot de meest comfortabele zit positie.. Succes ermee..

    Gegroet Gelato
    Ice cream is exquisite, what a pity it isn't illegal

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gelato Bekijk Berichten
    Het scheelt alles als je stoel wat vlakker zet... en met je linkerbeen de koppeling helemaal induwt,, je onderbeen moet dan goede steun hebben van de stoel... Vandaar uit kom je het beste tot de meest comfortabele zit positie.. Succes ermee..

    Gegroet Gelato
    Als ik nu de koppeling in druk (stoel in de laagste stand) wordt mijn onderbeen flink in de stoel gedrukt. Mij lijkt dat dit niet de bedoeling is.

    Het zitvlak zit aan de achterkant wel 5 a 6 cm lager dan aan de voorkant, groot verschil vind ik. De stoelen zijn nog als nieuw niet doorgezeten oid. Ben nu aan het kijken of de stoelen achter omhoog gezet kunnen worden dmv het frame te vermaken.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •