Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 73

Onderwerp: problemen A3 1.6 8L 1998 oa inhouden

  1. #41

    Standaard Re: problemen A3 1.6 8L 1998 oa inhouden

    hydrolische spanrol?

    met die vacuum van de rembekrachtiger ga ik ook is proberen is bij mij ook gescheurd bij de aansluitpunten
    Geen 80 in z'n vijf, maar 80 in z'n Drive

  2. #42
    wolters125's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2006
    Leeftijd
    42
    Posts
    42
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: problemen A3 1.6 8L 1998 oa inhouden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TOMBR Bekijk Berichten
    .....

    met die vacuum van de rembekrachtiger ga ik ook is proberen is bij mij ook gescheurd bij de aansluitpunten
    En waar kan ik deze slang vinden?
    Iemand mogelijk een uitleg?

    Met vriendelijke groet,

    Niels

  3. #43

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2009
    Leeftijd
    37
    Posts
    852
    Kudos
    0
    Land
    Land

    Standaard Re: problemen A3 1.6 8L 1998 oa inhouden

    Loopt van de rembekrachtiger (als je voor de auto staat met je gezicht naar de motor, rechts achter) naar de zijkant van het inlaatspruitstuk.

  4. #44

    Standaard Re: problemen A3 1.6 8L 1998 oa inhouden

    idd je kan hem herkennen aan het rempotje wat erop zit de slang is van hard plastic
    Geen 80 in z'n vijf, maar 80 in z'n Drive

  5. #45
    wolters125's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2006
    Leeftijd
    42
    Posts
    42
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: problemen A3 1.6 8L 1998 oa inhouden

    Hallo allemaal,

    Nog een berichtje van mijn kant.
    Inmiddels weer een tijdje gereden met de gelijmde slang.
    Moet zeggen het is er een stuk beter op geworden.
    Toerental stationair is bijna altijd constant. Hele lichte schommeling soms.
    Inhouden komt ook veel minder voor. Echter wanneer ik snelweg of wat sportiever gereden heb
    heb ik erna wel last van inhouden en soms lijkt het bij constante snelheid een stottering te komen. Even een hapering zeg maar onder het rijden.
    Verder valt mij op dat de temperatuur niet meer altijd volledig oploopt.
    En sinds deze week ruik ik na het rijden iets van verbrande olie vanonder de motorkap(niet altijd) na het rijden. Ik heb echter niets kunnen vinden.
    Vandaag rook ik het ook bij het uitlaatgas. Ruikt dan net als verbrande olie.
    Er komt echter geen blauwe rook oid uit.

    Verder denk ik dat de garage waar hij in onderhoud is geweest een beetje heeft lopen aanrommelen.
    Daarom binnenkort bij een andere garage langs en daar de auto eens goed laten doorlichten.
    Kijken wat er mankeerd en eventueel aan zit te komen nog aan vervangingen/reparaties.

    Wat zou eventueel nog de moeite zijn om te investeren voor dergelijke auto?
    Als het te veel wordt denk ik dat ik helaas afscheid ga nemen van de auto en ga kijken voor een andere.
    Dit zit toch in de planning voor komende 3 jaar. (groter nodig dus kijken voor een mooie a4, wss 1.8T)

    Huidige gegevens:
    a3 uit 1998. 1.6 8L 154500 km verdere staat erg goed (buiten motorisch problemen dan).
    M.i. eigenlijk qua km nog lang niet af te schrijven.

    Graag weer jullie reacties.
    Eventueel nog oorzaken van het probleem.
    Waar eventueel extra op te letten bij onderzoek.
    En wat eventueel nog de moeite zou zijn qua kosten. (geen idee wat de dagwaarde is eigenlijk nog)

    Alvast bedankt!

    Met vriendelijke groet,

    Niels


  6. #46
    muizenissen
    Guest

    Standaard Re: problemen A3 1.6 8L 1998 oa inhouden

    Dagwaarde zal ruk zijn. Hoeveel heb je al aan kosten gemaakt? Best kans dat je dergelijke kosten nog een keer gaat krijgen bij aanschaf van een andere auto (er zal dan altijd iets mee zijn...)..

    Ik zou ervoor kiezen om een expert op te zoeken, of in elk geval een liefhebber met kennis van zaken, en de auto nog één goede beurt geven. Als dat inhouden echt alles is, zal het nooit een fortuin zijn denk ik. Je kan dan imho beter dat geld nog één keer in je huidige auto steken, en pas op het moment dat je groter wilt gaan rijden aan een andere denken.

    Een A4 is dan leuk, maar niet héél veel groter (afgezien van de Avant, met de extra laadruimte-mogelijkheden etc.). Je kan dan beter doorsparen en straks echt iets leuks kopen. Voor een B5 1.8T mag je nu ook al zo'n 500-1000 euro bijleggen op je A3, als je geluk hebt, dus dat geld ben je nu sowieso al kwijt mijns inziens.

  7. #47
    wolters125's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2006
    Leeftijd
    42
    Posts
    42
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: problemen A3 1.6 8L 1998 oa inhouden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door muizenissen Bekijk Berichten
    Dagwaarde zal ruk zijn. Hoeveel heb je al aan kosten gemaakt? Best kans dat je dergelijke kosten nog een keer gaat krijgen bij aanschaf van een andere auto (er zal dan altijd iets mee zijn...)..

    Ik zou ervoor kiezen om een expert op te zoeken, of in elk geval een liefhebber met kennis van zaken, en de auto nog één goede beurt geven. Als dat inhouden echt alles is, zal het nooit een fortuin zijn denk ik. Je kan dan imho beter dat geld nog één keer in je huidige auto steken, en pas op het moment dat je groter wilt gaan rijden aan een andere denken.

    Een A4 is dan leuk, maar niet héél veel groter (afgezien van de Avant, met de extra laadruimte-mogelijkheden etc.). Je kan dan beter doorsparen en straks echt iets leuks kopen. Voor een B5 1.8T mag je nu ook al zo'n 500-1000 euro bijleggen op je A3, als je geluk hebt, dus dat geld ben je nu sowieso al kwijt mijns inziens.
    Als eerste bedankt voor je reactie.

    Kosten wat ik zo gemaakt heb voor baksensor, lmm, remmen, reinigen gasklephuis, vacuumslang, grote beurt ed zullen een 800 -1000 euro totaal zijn.
    Ik ga er vanuit dat de auto wat ik evt koop wel redelijk in orde is als ik bij een dealer zou kopen. Bovag garantie ed erop. Zou wel iets moeten zeggen om voor de eerste periode van problemen vrij te zijn.(al heb je die zekerheid nooit natuurlijk)

    Ik ga eens kijken idd wat het gaat inhouden allemaal. Heb de afspraak staan met bosch car service in Meerssen. Hierover al goede bericht gehoord en hier ook gelezen. Klein stukje rijden maar via de mail een goede betrouwbare indruk gekregen.

    Mbt tot mogelijke vervanging in de toekomst.
    Het zou dan een B6 avant worden denk ik voor nu. Mogelijk een B7 avant. (persoonlijk het mooiste model A4) Dan leg ik er dus wat meer bij als 1000 euro ben ik bang :-).
    Alleen wat ik tegen kom ligt rond de 160000km. Wat ik gehoord heb ligt dat alles rond het punt voor turbo revisie. Weet niet of dat klopt?
    En ik zou ook niet weten wat ik voor die van mij terug zou kunnen krijgen nog bij inruil.

    Maar ik ga eerst eens naar een andere garage binnenkort.

    Mochten mensen nog tips/adviezen hebben over het probleem of wijsheid willen delen over de keuze waar ik voor sta hoor ik natuurlijk graag.

    Bedankt voor het meedenken.

    Met vriendelijke groet,

    Niels
    Laatst gewijzigd door wolters125; 11-05-10 om 12:45.

  8. Ad
  9. #48
    muizenissen
    Guest

    Standaard Re: problemen A3 1.6 8L 1998 oa inhouden

    Op je huidige A3 zal je denk ik zo'n 10-15.000 euro moeten bijleggen voor een leuke A4, afhankelijk van opties, staat, km-stand etc. uiteraard. Daarbij vallen de kosten voor nog één beurt een beetje weg, ik zou die op ongeveer 400-600 euro schatten, max.

    Je kan dat uiteraard bij de nieuwe auto leggen, maar dat zet op zo'n bedrag vrij weinig zoden aan de dijk. Als de beurt nou €1000 zou zijn, en je zocht een B5 Avant voor €6500, dan was het een ander verhaal..

    Hoeveel haast heb je met je nieuwe auto? Als dat nog 2 jaar kan wachten.. Dan zijn de B6/B7's weer €2500 in prijs gezakt, en kan je dat dus makkelijk als voordeel pakken.

    Stel, het kost je nu nog €1000 om je A3 rijdend te maken, en je rijdt er twee jaar langer mee door. Als een B7 tegen die tijd €3000 goedkoper is dan nu, heb je alsnog €2000 verdiend..

  10. #49
    wolters125's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2006
    Leeftijd
    42
    Posts
    42
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: problemen A3 1.6 8L 1998 oa inhouden

    Ik denk dat je daar een goed punt hebt.
    Ik heb een kleine wat nog al groeit. Hij is nu nog 4 en het gaat net.
    Maar als we met zn 3en in de auto zitten moet de bijrijder de stoel naar voren zetten zodat hij ook een beetje kan zitten achter in.
    Aangezien mijn vriendin en ik beide 1.80m+ zijn is het best krap te noemen.
    Bedoeling was/is dat de auto nog een 2 jaartjes mee zou gaan/gaat.

    Qua kosten weet ik dat de distributie sowieso noodzakelijk zal zijn. Kosten 470 euro incl alles.
    Nog een een 500 euro voor de rest zit ik aan de 1000. Denk dat ik dan nog netjes zit en het zou laten maken.
    Meer zou ik over na willen denken.
    En zoals je zegt. 1000 investeren nu. Jaar wachten en de prijzen van de B6/B7 zakt ook een 1000 heb ik geen verlies. Verdien dan alleen op de wegenbelasting.

    Wat zou ik nog terug krijgen voor mijn huidige auto?
    goed 1,5 jaar geleden ook al eens het aanbod gekregen voor inruil op een a3 sportback 2.0 bj 2004. Boden 6000 als inruil.
    Zal nu wel lager liggen lijkt me. (auto beviel overigens niet. Raar met remmen en had van een 2.0 meer verwacht in een a3)

    Bedankt voor het meedenken weer.

    Met vriendelijke groet,

    Niels

    Ps. Hoe zit dat eigenlijk met die turbo voor een B6/B7. Klopt dit met de revisie rond de 160000?

  11. #50
    muizenissen
    Guest

    Standaard Re: problemen A3 1.6 8L 1998 oa inhouden

    Ik durf je weinig te zeggen over hoe de turbo's zijn in een B6 en B7. In een B5 gold volgens mij garantie tot 100.000km, coulance tot 150.000km (vanuit KKK zelf). In de praktijk is zoiets extreem afhankelijk van de rijstijl.

    Mijn B5 heeft nu 257.000km gelopen, met de originele turbo er nog op, en die gaat als de brandweer (gechipt van 150 naar 190pk bij 242.000km). Het kán dus wel degelijk. Je moet gewoon erg rustig warm rijden, en na laten draaien bij thuiskomst (op zich niet erg, even de gordel los, kind los uit de stoel achterin, en daarna pas je motor afzetten bijvoorbeeld).

    Wat je er nu voor krijgt? Ik denk met name wat de gek er voor geeft. Een leuke A3 1.8T uit 1997/1998 doet ongeveer 4500-5500 euro, misschien dat je voor de jouwe ook zoiets kan krijgen als-ie echt netjes is. Reken in elk geval maar op zo'n 4000 euro, daarvoor raak je 'm denk ik ook binnen afzienbare tijd kwijt.

    Klinkt stom, maar ik heb hetzelfde meegemaakt onlangs. Mijn B5 heeft me in 2007 (oktober) €8100 gekost. Net verkocht voor €5000... Heeft-ie dik anderhalf jaar voor te koop gestaan (€5500).

  12. #51
    wolters125's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2006
    Leeftijd
    42
    Posts
    42
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: problemen A3 1.6 8L 1998 oa inhouden

    Hallo allemaal,

    Weer een update van de stand van zaken.

    Inmiddels bij een andere garage geweest en laten nakijken. (weet niet of het wenselijk is namen te noemen)

    Nadat een monteur de auto bekeken had de gelegenheid gehad om samen met de moteur al zijn bevindingen na te kijken en te
    bespreken. Verder nog meer info gekregen en uitvoerig antwoord op mijn vragen.
    Op zich een heel goed gevoel gekregen bij de garage.

    Hieruit is dan een lijstje gekomen wat er aan gebeuren moet.
    Inmiddels staat de auto hiervoor ook bij diezelfde garage om de reparaties en vervangingen te laten uitvoeren.
    Wat gaat gebeuren.
    Distributieriem was nodig. 5 jaar en 65000km geleden. Waterpomp ed wordt ook meegenomen.
    Multiriem. Was nog niet nodig, maar had een beetje speling bij warmblok en distributie wordt gedaan dus mee laten nemen.
    Thermostaat. Deze is mi defect. Kwam niet of amper op temperatuur en wisselde veelvuldig.
    Luchtaanzuigslang. Blijkbaar een bekend euvel wat zijn speciale vervangingssetjes voor.
    Vacuumslang rembekrachtiger was gescheurd dus vervangen.
    Als laatste een grote beurt. Deze was volgens de monteur erg nodig. Half jaar geleden laten doen. Wss niet goed gedaan dus.

    Vandaag wordt aan de auto begonnen en als het goed is krijg ik hem donderdag terug.

    Viel me trouwens deze week op dat ie wat moeilijk schakelde soms. Moeilijk in de versnelling.
    En koppeling leek laatste stukje met intrappen wat zwaarder te gaan.
    Hoop niet dat hier dadelijk ook nog wat van komt. Deze reparaties/vervangingen kosten me weer genoeg.

    Dat was het weer.

    Zal even laten weten wat het geworden is als ik hem terug krijg en hoe hij weer loopt.

    Met vriendelijke groet,

    Niels

  13. #52

    Standaard Re: problemen A3 1.6 8L 1998 oa inhouden

    Wolters,

    Je hebt het over

    "Luchtaanzuigslang. Blijkbaar een bekend euvel wat zijn speciale vervangingssetjes voor.
    Vacuumslang rembekrachtiger was gescheurd dus vervangen. "

    Bedoel je hiermee dat de luchtaanzuigslang en vacuumslang e.d. vaker scheuren? Zijn dat ook o.a. de slangen naar de N75 en DV? Anders ben ik benieuwd naar de vervaningssetjes hiervan?
    Audi A3 1.8T (200PK) okt. 97

    Orgineel Facelift (Hella voor+achter)

  14. #53
    wolters125's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2006
    Leeftijd
    42
    Posts
    42
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: problemen A3 1.6 8L 1998 oa inhouden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BartNL Bekijk Berichten
    Wolters,

    Je hebt het over

    "Luchtaanzuigslang. Blijkbaar een bekend euvel wat zijn speciale vervangingssetjes voor.
    Vacuumslang rembekrachtiger was gescheurd dus vervangen. "

    Bedoel je hiermee dat de luchtaanzuigslang en vacuumslang e.d. vaker scheuren? Zijn dat ook o.a. de slangen naar de N75 en DV? Anders ben ik benieuwd naar de vervaningssetjes hiervan?
    Hallo BertNL,

    Ik ben niet zo bekend met de termen, maar waar ik het overheb is de slang van luchtfilter naar gasklephuis.
    Hieraan zit een aftakking naar de carterontluchting.
    Het stukje naar de carterontluchting is kwetsbaar.
    Als je bijvoorbeeld deze leiding loshaalt moet je bij het gasklephuis gaan wringen om hem los te krijgen.
    Hierdoor schijnt de carterontluchting snel in te scheuren.
    Het vervangingsetje schijnt uit 2 aparte delen te bestaan. De leiding van luchtfilter naar gasklephuis, en de aftakking naar de carterontluchting.

    Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is.
    Zal kijken als ik de auto terug heb of ik eventueel het geheel duidelijker kan beschrijven of een foto kan maken.

    Slang van de rembekrachtiger is wat al eerder werd aangegeven in dit draadje.

    Met vriendelijke groet,

    Niels

  15. #54

    Standaard Re: problemen A3 1.6 8L 1998 oa inhouden

    De carteronluchting zit verbonden met de slang die vanaf het luchthuis naar het gasklephuis gaat. Omdat deze slang van rubber is, is hij nogal kwetsbaar i.c.m. olie. Na verloop van tijd wordt de slang broos en gaat hij scheuren.

    Heb je overigens al een oplossing voor het inhouden gevonden? Laat bijvoorbeeld ook eens je remsysteem nakijken. Het kan zijn dat je remblokken tegen de schijf blijven plakken. Je krijgt hierdoor sneller slijtage van de schijven en blokken en daardoor voelt het alsof je met de handrem er op aan het rijden bent, je merkt er alleen verder niets van. Misschien is er iets met je drukgroep? Ik heb de laatste tijd last van een zingend geluid bij 2200 toeren, alles daaronder of boven is prima. Het is ook alleen hoorbaar bij warme motor, als hij koud is dan hoor je niets. Ik zal er van de week eens achteraan gaan.

  16. #55

    Standaard Re: problemen A3 1.6 8L 1998 oa inhouden

    Ik heb alles met interesse gelezen. Ik heb precies dezelfde auto en precies de zelfde problemen (temperatuur die soms achterblijft, inhouden (vooral onder 2000 toeren enz.) en onrustig stationair). Ben heel erg benieuwd of de reparaties hebben geholpen en wat het heeft gekost.

  17. #56

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    37
    Posts
    10
    Kudos
    0

    Standaard Re: problemen A3 1.6 8L 1998 oa inhouden

    Ik kan eigenlijk dezelfde reactie geven als remcoalbers. Ik heb ook een A3 1.6 8L met exact dezelfde problemen. Echter ik heb het nu helaas ook drie keer mee gemaakt dat mijn auto tijdens het rijden uitviel (electra werkt allemaal prima maar motor viel gewoon uit, terwijl in versnelling). Daarnaast is het nu al twee keer voorgekomen dat tijdens het rijden opeens de toeren erg op lopen naar +/- 4500 toeren (zonder dat ik het gas in druk, in zijn vrij bij uitrollen etc.). Is dit bij jullie ook bekend en zou dit misschien in verband gebracht kunnen worden?

    Ik ben ook benieuwd naar de kosten die je hebt gemaakt Wolters 125 en zou je eventueel een foto kunnen plaatsen van die slangen/leidingen waar je het over hebt, dan kan ik eens vergelijken. Excuses dat ik gebruik maak van je topic door ook mijn extra probleempjes op te helderen.

  18. #57
    wolters125's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2006
    Leeftijd
    42
    Posts
    42
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: problemen A3 1.6 8L 1998 oa inhouden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kevesh Bekijk Berichten
    ............

    Ik ben ook benieuwd naar de kosten die je hebt gemaakt Wolters 125 en zou je eventueel een foto kunnen plaatsen van die slangen/leidingen waar je het over hebt, dan kan ik eens vergelijken. Excuses dat ik gebruik maak van je topic door ook mijn extra probleempjes op te helderen.
    Hallo allemaal,

    Foto heb ik gemaakt. Even kijken dat ik deze nog van mn gsm naar hier krijg.
    Wat ik allemaal heb laten doen:
    distributie met waterpomp (deze was bijna helemaal afgesleten)
    multiriem
    luchtaanzuigslang
    vacuumslang rem
    grote beurt
    Was een 900 euro bij elkaar.

    Verder nog nieuws (niet zo'n geweldig)

    Na de grote beurt en andere werkzaamheden was alles weer helemaal tip top in orde.
    Alleen krijg ik nu weer af en toe last van het inhouden.
    Dit is dus weer terug. Wel een stuk minder.
    Stationair blijft goed.

    Verder is er nu nog wat bij gekomen.
    Soms schakelt de auto niet meer lekker.
    Schakelen naar de 3de versnelling gaat dan slecht.
    Ik krijg hem dan amper in de 3de versnelling, net als of er iets in de wegzit.
    Ook is mij opgevallen dat bij het in trappen van de koppeling een piepend geluid komt.
    Lijkt op het geluid wat een v-snaar kan maken.
    Ook is nu af en toe dat het laatste stukje koppeling stroever gaat bij intrappen.

    Als laatste had ik gister een probleem.
    Ik had de auto geparkeerd en toen ik wou wegrijden wou de auto niet meer starten.
    Na een kijkje onder de motorkap zag ik dat de brandstoftoevoerleiding los was. Dit zit
    vast met een soort klikkoppeling. Ook was deze slang uit zijn houder.
    Mij lijkt dat deze leiding niet kan losgaan door de druk in de leiding of wel? Bij
    vastklikken ging dit heel stroef vandaar.
    Verder viel mij op dat het klepje van de ruitewisservloeistof open stond, daarom vermoed
    ik zelf denk dat dit door een dier gedaan zou kunnen zijn? Marter oid.

    Nu mijn vragen.
    Is het verstandig om dit even te laten na kijken?
    Het lijkt nadat ik dit gerepareerd heb dat alles weer ok is. Er is geen brandstof meer te
    zien wat lekt.

    Wat kan het eventueel zijn met het schakelprobleem?

    En het inhouden, wat zou dit nog kunnen zijn verder?

    Alvast bedankt!

    Met vriendelijke groet,

    Niels Wolters

  19. #58

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    37
    Posts
    10
    Kudos
    0

    Standaard Re: problemen A3 1.6 8L 1998 oa inhouden

    Wolters,

    Bedankt voor de info, ik ga zaterdag naar de dealer om eens naar mijn problemen te laten kijken en zal jou lijstje daarbij houden. Zou jij die foto nog kunnen posten en/of sturen? Betreft jou schakelprobleem; je koppeling zou best eens kapot kunnen zijn. Erg vreemd trouwens van je losse leiding, dieren kunnen veel schade aanrichten idd.
    Mocht ik nog meer informatie krijgen van de dealer mbt inhouden dan zal ik dat hier ff posten.

    Groeten,

    Kevin Rasenberg

  20. #59

    Standaard Re: problemen A3 1.6 8L 1998 oa inhouden

    Katten zoeken vaak warme ruimtes op, misschien na het rijden gebeurt en is die in je motorruim gekropen?
    Audi A3 1.8T (200PK) okt. 97

    Orgineel Facelift (Hella voor+achter)

  21. #60
    wolters125's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2006
    Leeftijd
    42
    Posts
    42
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: problemen A3 1.6 8L 1998 oa inhouden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kevesh Bekijk Berichten
    Wolters,

    Bedankt voor de info, ik ga zaterdag naar de dealer om eens naar mijn problemen te laten kijken en zal jou lijstje daarbij houden. Zou jij die foto nog kunnen posten en/of sturen? Betreft jou schakelprobleem; je koppeling zou best eens kapot kunnen zijn. Erg vreemd trouwens van je losse leiding, dieren kunnen veel schade aanrichten idd.
    Mocht ik nog meer informatie krijgen van de dealer mbt inhouden dan zal ik dat hier ff posten.

    Groeten,

    Kevin Rasenberg

    Hallo allen,

    @Kevin, Foto houd je nog te goed. Kan het kabeltje niet meer vinden om de foto's over te zetten naar mijn laptop.
    Koppeling is nog ok. Schijnt een bekend euvel te zijn voor dit type A3.

    Ben nog even bij de garage geweest. Heeft de kogel van de pook gesmeerd en nog een paar andere puntjes onder de kap.
    Schakelt veel soepeler nu, maar het moeilijk in de versnelling vallen blijft.

    Overigens werd uitgebreidt geholpen en geen kosten. Vind dat dat ook gezegd mag worden. Mijn complimenten. Denk dat ik voor mij een goede garage heb gevonden.

    Inhouden blijft. Ook tijdens constante snelheid is het soms net als of er een stevige windvlaag tegen komt.
    Nog maar eens terug brengen. Er zou dan met vanalles geprobeerd worden.

    Ik denk ook dat er iets van een dier onder de kap huis heeft gehouden.


    Mocht iemand nog een idee of tip hebben hoor ik het graag.

    Bedankt weer.

    Met vriendelijke groet,


    Niels

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •