Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 46 van de 46

Onderwerp: Leuk weetje: aantal S3 8L in Nederland

  1. #41
    PaulK's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.255
    Kudos
    147
    Auto
    Audi S6
    Land
    Land

    Standaard

    Als het deze auto is dan was dat de zomer van 2008. Toen was de groupbuy toch. Corrigeer me maar als ik er jaaar naast zit.
    Er was toen iets met de turbo en hij heeft toen te koop gestaan in Rotterdam vrij kort nadat deze S3 bij Pedro was geweest.

    Uiteraard ziet pedro zoveel auto's die weet natuurlijk niet elke auto meer en misschien zijn alle problemen met de auto ondertussen opgelost. Volgens mij zou er toen een nieuwe turbo op gaan en daarmee stond deze ook op marktplaats.

    Wel een erg dikke kleur trouwens voor de S3. Heb je verder geen problemen met de S3 want er kan natuurlijk veel gerepareerd zijn?

  2. #42

    Standaard

    Klopt PaulK dit heb ik inderdaad destijds ook op de ad van MP gelezen, maar het hoeft niet gelijk deze S3 te zijn.
    Audi A3 1.8T (200PK) okt. 97

    Orgineel Facelift (Hella voor+achter)

  3. #43

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2009
    Leeftijd
    38
    Posts
    156
    Kudos
    0

    Standaard

    heb hem sinds feb. dit jaar..dus zou best kunnen
    er zijn een aantal kleine electrische problemen, maar meer niet geloof ik..
    de S3 is 2 maanden geleden bij audi geweest en heeft een grote beurt gehad waarbij ook gelijk de dynamo is vervangen..verder konden ze niks vinden

    ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf geen problemen heb met de audi, en toen ik langs pedro ben geweest heeft hij hem aan de vag gehangen, heeft er mee gereden en vond het een goede auto en niks gezegd over deze problemen.
    Laatst gewijzigd door julianT; 22-10-09 om 17:49.

  4. #44
    PaulK's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.255
    Kudos
    147
    Auto
    Audi S6
    Land
    Land

    Standaard

    Dan zullen alle problemen verholpen zijn.
    Het is dezelfde want er rijden en niet zoveel in deze kleur en al helemaal niet met Lambo doors, dus moet dezelfde zijn.

    Goed om te horen alles goed werkt en dat de problemen opgelost zijn.

  5. #45

    Standaard

    Het aantal wat er geregistreerd staan bij de RDW verbaasd me wel, had toch iets meer verwacht.
    Had verwacht dat er meer dan 350 rond rijden in Nederland.

    Ik heb mezelf volgens mij nog niet voorgesteld in de Showroom, nog geen tijd gehad om (mooie) foto's te maken.
    Die mooie foto's gaan wel lang wachten ben ik bang, net van achter een slopel derop gehad. Maak daar wel even een ander topic over aan incl. schadefoto's.


  6. #46

    Standaard

    kijk dit is leuk om te weten!

    Zijn gelukkig ook redelijk uniek! je komt ze nog niet tegen op iedere hoek!
    Audi S3 20VT

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •