Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
Resultaten 121 tot 126 van de 126

Onderwerp: "Boost Pressure Test"

  1. #121

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2009
    Leeftijd
    38
    Posts
    156
    Kudos
    0

    Standaard Re: "Boost Pressure Test"

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jelle.. Bekijk Berichten
    Dat nummertje 19 welk onderdeel is dat? Bij mij lekt ie namelijk.
    Heb gekeken op vagcat en volgens mij is het ''(5) 06A103247 valve housing''.
    Klopt dit?
    heeft iemand alle bijbehoorende namen van deze nummers? kan ik zelf ook is gaan kijken!

  2. #122

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2009
    Leeftijd
    38
    Posts
    156
    Kudos
    0

    Standaard Re: "Boost Pressure Test"

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kil Bekijk Berichten
    Nog een vraag los van de vorige, er zitten kleine scheurtjes in de 2 slangen die van de n75 afkomen, niet helemaal door, maar wel beginnende scheurtjes. Zijn dit nou gewoon vacuumslangen? (te vervangen door die standaard vacuumslangen van bijv. Forge? of moeten deze sterker zijn?)
    hey kil,

    vraagje, naast die aansluiting van dat slangetje met die groene pijl, daar zit normaal een slang op, maar bij jouw zie ik dat deze is afgedopt, waarom is dat??

    Julian

  3. #123

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2009
    Leeftijd
    37
    Posts
    852
    Kudos
    0
    Land
    Land

    Standaard Re: "Boost Pressure Test"

    Daar zit normaal de slang van je diverter valve op, maar deze heb ik verplaatst naar de slang tussen intercooler/gasklephuis. Dat is normaal 1 slang die rechtstreeks van intercooler naar gasklephuis zit, en verder niets, maar bij mij zit daar nog een uitsparing in voor de diverter/blowoff valve. Dat schijnt beter te zijn omdat de lucht die hij dan terug stuurt kouder is. (Zal wel geen moer uit maken bij een standaard motor, maar die slang had ik bij m'n forge splitter dus vandaar). En omdat de slang dan van de diverter/blowoff naar je inlaat-slang loopt, moet je die andere afdoppen omdat die overbodig word.

  4. #124

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2009
    Leeftijd
    38
    Posts
    156
    Kudos
    0

    Standaard Re: "Boost Pressure Test"

    ja duidelijk..weet jij toevallig ook van die tekening met al die nummers wat deze ook allemaal zijn? ken ik wel is nodig hebben

  5. #125

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2009
    Leeftijd
    37
    Posts
    852
    Kudos
    0
    Land
    Land

    Standaard Re: "Boost Pressure Test"

    Geen idee zo, maar wou je alles gaan vervangen dan?
    Als je bepaalde nodig hebt kan ik wel proberen in ETKA te zoeken of ik het kan vinden


  6. #126

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2009
    Leeftijd
    38
    Posts
    156
    Kudos
    0

    Standaard Re: "Boost Pressure Test"

    nee dat niet man, maar ik dacht als iemand het zo ff wist dat het wel makkelijk was,..als ik wat nodig heb qua namen hoor jij mij!

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •