Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Geen versnellingen meer

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2009
    Leeftijd
    37
    Posts
    7
    Kudos
    0

    Standaard Geen versnellingen meer

    Jullie hulp graag!

    Heb nu net 1 week een Audi A3 in mij bezit en jammer genoeg vandaag het eerste (hopelijk ook laatste) grote probleem opgelopen.
    Reed vanaf de snelweg vrolijk richting mijn huis toen opeens na het terugschakelen van ze 3 naar de 2 het nog goed ging, naar toen ik terug wou naar de één ging het mis.

    Dus nu.. Heb ik een versnellingspook die je makkelijk kan gebruiken als roerstaaf en dus niet meer in een enkele versnelling komt.
    Thuis komend in zijn 1 (de bak is dus niet defect), hoes eraf gehaald, ijzeren rand waar de pook in zit + het geklikte geel/wittige rand waarmee de 'bal' mee vast zit verwijderd en toen had ik dus de complete pook in mij handen.

    Nu de vraag... Dus kan ik deze weer terug op de bak krijgen ? Lijkt mij dat er een bout in los geschoten die de pook verbind met de schakelarm. Maar nu heb ik onder de auto gekeken en hier is geen doorkomen aan. Uitlaat zit ervoor, bodemplaat en van bovenaf kom ik niet voorbij de rubberen hoes.

    Kan iemand mij wat nuttige tips geven of uitleggen wat ik moet doen ?

  2. #2
    wazzup01's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    51
    Posts
    3.303
    Kudos
    26
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gizz Bekijk Berichten
    Jullie hulp graag!

    Heb nu net 1 week een Audi A3 in mij bezit en jammer genoeg vandaag het eerste (hopelijk ook laatste) grote probleem opgelopen.

    Kan iemand mij wat nuttige tips geven of uitleggen wat ik moet doen ?
    Je hebt de auto net hoe zit het met garantie ?
    Waar een wil is, is een weg.
    Maar waar een weg is, hoef ik niet te willen.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2009
    Leeftijd
    37
    Posts
    7
    Kudos
    0

    Standaard

    Gekocht van een particulier, dat gaat in de toekomst niet meer gebeuren..
    Maar ik heb het euvel gevonden. Ook met 2 monteurs gesproken die nog nooit van deze situatie gehoord hebben.

    Als je de pook volgt naar de onderkant van de auto kom je bij het verbindingsstuk die naar je bak loopt. Deze zit vast met een M6 bout in een speciaal busje. Toen ik de bodemplaten rondom de uitlaat opzij schoof viel de M6 er dus uit. Maar het busje wat in dit koppelstuk zit was dus verdwenen. Erg vreemd volgens de monteurs maar voor €3,52 ben ik weer geholpen.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gizz Bekijk Berichten
    Heb nu net 1 week een Audi A3 in mij bezit en jammer genoeg vandaag het eerste (hopelijk ook laatste) grote probleem opgelopen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gizz Bekijk Berichten
    maar voor €3,52 ben ik weer geholpen.
    Dat valt mee als al je grote problemen voor minder dan € 5 verholpen zijn

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •