Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Wat voor veren achter bij een S3?

  1. #1

    Standaard Wat voor veren achter bij een S3?

    Dames & heren, ik heb een vraagje.
    Wat voor kleur veren zitten er normaal achteraan onder bij een S3 uit `99? Ik heb sterk de indruk dat er bij mij geen standaard veren onder zitten, ze zijn nl rood van kleur en volgens mij is dat niet standaard. Staan er op verlagingsveren ergens een merkje ofzo? Weet iemand hoe het zit?
    Alvast bedankt.


    Mvgr Tenz
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  2. #2

    Standaard veren

    volgens mij zijn de originele audi veren altijd zwart van kleur, rood duid eerder op jamex of iets dergelijks.... eibach is ook zwart zoals bij de originele...

  3. #3

    Standaard

    Ja, ik dacht ook al zoiets. De meeste aftermarket-veren zijn rood. Ik zal eens kijken of er wat opstaat.
    Btw: ik hoop geen Jamex :shock:
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  4. #4

    Standaard

    Jamex heeft idd niet bepaald een reputatie als leverancier van uitgebalanceerde Fahrwerke. Meer 'het is lager, maar daar is alles mee gezegd'. Hoort ook niet op een S3 thuis m.i.

    Audi zelf zal er altijd haar logo op zetten, volgens mij i.i.g. met onderdeelnummer en productiebatchnummer. Dit is om onderdelen te kunnen hergebruiken cq. te kunnen recyclen en eventuele 'foute' onderdelen te kunnen opsporen.

    In hoeverre aftermarket-leveranciers dit doen

  5. #5

    Standaard

    ik hoop het ook niet voor je, want dan kon je nog weleens gezeik gaan krijgen, ik ben er ook een keer ingetrapt, 6cm verlaagd en na een half jaar was ie maar liefst 10cm lager, stond wel mooi , maar koste me ook gelijk m`n wielkasten...


  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 340@7000
    Jamex heeft idd niet bepaald een reputatie als leverancier van uitgebalanceerde Fahrwerke. Meer 'het is lager, maar daar is alles mee gezegd'. Hoort ook niet op een S3 thuis m.i.

    Audi zelf zal er altijd haar logo op zetten, volgens mij i.i.g. met onderdeelnummer en productiebatchnummer. Dit is om onderdelen te kunnen hergebruiken cq. te kunnen recyclen en eventuele 'foute' onderdelen te kunnen opsporen.

    In hoeverre aftermarket-leveranciers dit doen
    Misschien FK of H&R maar de rest? Naja, de wielen waren ook niet de goedkoopste dus ik zal er voorlopig maar vanuitgaan dat die verlagingsset ook van goede kwaliteit is.
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  7. #7

    Standaard

    Onder mijn auto zit een H&R schroefset, de veren zijn rood.

    Mike.

  8. Ad
  9. #8
    urquattro83's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    44
    Posts
    2.617
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard

    Een maat van mij wou voor zijn Golf3 VR6 ook H&R's hebben.
    Prijs in Nederland: ca. 1200-1300 euro :shock:

    Prijs in Duitsland (motorshow Essen) 699 euro ! (beursaanbieding 899->699 euro!!!)

    Dus mocht je overwegen andere schokbrekers te monteren dan moet je eigenlijk wel naar Duitsland toe :wink:

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •