Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 45 van de 45

Onderwerp: Ruitenwisser beweegt nauwelijks meer

  1. #41

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Leeftijd
    33
    Posts
    10
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Ruitenwisser beweegt nauwelijks meer

    Ik heb dit probleem ook gehad.. met het reviseren van het mechanisme is mijn schroefdraad, waar de ruitenwisser op gemonteerd zit, kapot gegaan. Bij autodemontage bedrijfen vliegen ze als warme broodjes over de toonbank. Waar kan ik een nieuw mechanisme bestellen? Gewoon bij de dealer neem ik aan? En dat kost ong 60,-?

  2. #42
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.852
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Ruitenwisser beweegt nauwelijks meer

    Probeer het eens bij een automaterialenzaak. Best kans dat hier een aftermarket oplossing voor is, als ze regelmatig vervangen moeten worden.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #43

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    39
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Thumbs up Re: Ruitenwisser beweegt nauwelijks meer

    Hallo,
    Ik heb dit probleem dus ook gehad. Geprobeerd wat hier beschreven werd, maar heb hierbij mijn schroefdraad kapot gemaakt. Moest een nieuwe mechanisme kopen (want motor deed het nog) kostte me maar 18 eu! Even alles overzetten en hoppa! Bedankt voor de informatie.

  4. #44

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2011
    Posts
    14
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Ruitenwisser beweegt nauwelijks meer

    Hallo,

    Zelfde probleem gehad, alles uitgevoerd wat hierboven stond en dat is helemaal goed gegaan!
    Alleen nu heb ik de boel terug geplaatst, maar als de wissers een slag maken hoor ik een ''tik''
    Als ik de wisserbladen er nog niet op heb en ik schakel de wissers in. dan hoor ik geen tik...
    Als ik alles weer monteer en de wisserbladen er weer op zet en ik schakel dan de wissers in, dan hoor ik een tik...
    Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?

  5. #45

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2008
    Posts
    406
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Ruitenwisser beweegt nauwelijks meer

    Heb je nieuwe wissers geplaatst? Vaak "klapt" het wisserblad om bij het eindpunt waardoor je een tik hoort. Dit gebeurt vaak bij de wat goedkopere wissers. Ik heb toen een ander setje gehaald, werd er helemaal gek van! toen maar direct de nieuwe Aero wissers er op gezet


Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •