Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Net een a3 gekocht, paar vraagjes

  1. #1

    Smile Net een a3 gekocht, paar vraagjes

    Hallo,

    Ik heb afgelopen zaterdag een leuke audi a3 gekocht uit 1997. Nu heeft hij nog een paar puntjes waar ik wat vragen over heb.

    De auto wordt binnenkort door een monteur nagekeken. Ten eerste doen mijn electrische ramen het niet, mocht blijken dat de motoren het niet doen waar kan ik deze dan bestellen? (en hoe duur zijn deze, maar dat kan ik ook zien als iemand een link heeft voor de motortjes)

    Dan heb ik nog een vraag of iemand een site heeft waar ik orginele onderdelen kan bestellen? Als ik mijn motorkap open zie ik twee slangetjes waar een gat in zit... Volgens de dealer kan ik deze alleen bij een speciale handelaar krijgen..

    Dan nog een vraag over de deur, als ik deze dichtgooi blijft hij in een soort tussen station hangen, ik moet hem vervolgens nog een keer doordrukken voor de klik. Volgens de garage waar ik hem kocht een kwestie van afstelling. Hebben anderen hier ervaring mee gehad?

    En dan tot slot wil ik graag een afstandsbediening installeren op mijn centrale deurvergrendeling. Mijn vraag is of deze set geschikt is voor mijn audi: http://www.mbcarparts.com/?page=cata...product_id=439

    Alvast bedankt voor de reacties
    Laatst gewijzigd door 1997a3; 05-08-10 om 17:08.

  2. #2
    muizenissen
    Guest

    Standaard Re: Net een a3 gekocht, paar vraagjes

    Allereerst: welkom. Misschien handig om topics voor deze auto voortaan in het A3 8L gedeelte te plaatsen . Stel jezelf ook even voor in de showroom, met foto's .

    Qua vraagjes: kabelbreukje in de deur-doorvoer? Doen de lampjes in de raamschakelaars het wel?

    De deur zal denk ik wel gewoon stellen en insmeren zijn. Je kan de CV met AB ook met een originele CV-pomp doen (ik weet de nummers even niet, sorry), is wel zo netjes.

  3. #3

    Standaard Re: Net een a3 gekocht, paar vraagjes

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door muizenissen Bekijk Berichten
    Allereerst: welkom. Misschien handig om topics voor deze auto voortaan in het A3 8L gedeelte te plaatsen . Stel jezelf ook even voor in de showroom, met foto's .

    Qua vraagjes: kabelbreukje in de deur-doorvoer? Doen de lampjes in de raamschakelaars het wel?

    De deur zal denk ik wel gewoon stellen en insmeren zijn. Je kan de CV met AB ook met een originele CV-pomp doen (ik weet de nummers even niet, sorry), is wel zo netjes.

    Bedankt voor je reactie. Hoe bedoel je centrale vergrendeling met orginele cv-pomp? Je hebt toch iets nodig zoals afstandsbediening en iets wat daar op reageert?

  4. #4
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Net een a3 gekocht, paar vraagjes

    Topic verplaatst.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  5. #5
    muizenissen
    Guest

    Standaard Re: Net een a3 gekocht, paar vraagjes

    @ 1997a3: originele afstandbediende cv pomp heeft de ontvanger ingebouwd. Je moet dan wel nieuwe sleutels (laten) maken. Is wel de netste oplossing, aangezien je dan niet meer met losse hangertjes en AB's zit.


  6. #6
    Audi_R1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2009
    Leeftijd
    33
    Posts
    635
    Kudos
    12
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Net een a3 gekocht, paar vraagjes

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door muizenissen Bekijk Berichten
    @ 1997a3: originele afstandbediende cv pomp heeft de ontvanger ingebouwd. Je moet dan wel nieuwe sleutels (laten) maken. Is wel de netste oplossing, aangezien je dan niet meer met losse hangertjes en AB's zit.
    En die orginele sleutels kun je alleen bestellen bij dealer of zijn er andere site's verkooppunten oid?? Ik ben er namelijk ook nog hard naar opzoek.


    Wat betreft het niet goed sluiten van de deur: Spuit het slotmechanisme eens wat in met teflonspray of slotspray. Ik denk eerder dat het daaraan ligt.
    Car: Audi A3 8L 1.8 92kW/125PK || Audi A4 B7 1.8T stage1 195PK/300Nm
    Bike: Yamaha R1 RN01 (1998) 110kW/150PK
    (audiforum.audi_R1@hotmail.nl)

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •