Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: achterlichten vallen uit bij starten audi a3 1,6 1999

  1. #1
    skippie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    31
    Posts
    1.715
    Kudos
    45
    Auto
    Audi S3

    Standaard achterlichten vallen uit bij starten audi a3 1,6 1999

    Hallo allemaal.

    Ik heb nog maar een weekje mijn rijbewijs en ik heb het nog wel een heel soms dat ik uitval
    Ook als ik soms lang moet wachten voor de spoorbomen zet ik mijn motor wel een uit. als ik dan vergeet om mijn lichten uit te zetten vallen mijn achterlichten uit tijdens en na het starten. en ze gaan pas weer aan als ik het licht uit en weer aan heb gezet. maar dit is erg vervelend omdat ik het soms nog wel eens vergeet . hierdoor heb ik het al meerdere keren gehad dat mijn achterlichten voor langere tijd uitstaan. ik krijg hier verder geen storing van te zien. het zijn niet originele LED achterlichten van een voor mij onbekend merk. Is er iets wat ik hier aan kan doen? het is namelijk een erg vervelend en potentieel gevaarlijk probleem.

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Leeftijd
    40
    Posts
    16
    Kudos
    0

    Standaard Re: achterlichten vallen uit bij starten audi a3 1,6 1999

    ik heb een keer led knipperlichtbolletjes in mijn normale facelift achterlichten gehad en toen begon hij al 2 keer zo snel te knipperen als normaal. Meteen weer de normale bolletjes erin want dat was niets zo.

    gok dus zomaar dat de oorzaak bij je ledlichten en de mindere weerstand van de leds ten opzichte van normale bolletjes ligt. De precieze details weet ik niet, maar ik weet wel dat de auto daar niet zo goed mee om kan gaan, dus ik zou lekker de originele lichten/bolletjes weer monteren.

  3. #3
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.893
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: achterlichten vallen uit bij starten audi a3 1,6 1999

    Mee eens.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •