Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: S3 diffuser voor A3 (1998)

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2008
    Posts
    22
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard S3 diffuser voor A3 (1998)

    Hoi!

    Ik ben al een poos aan het zoeken naar een leukere en sportievere uitlaat onder mijn a3.
    Het gaat waarschijnlijk een borla worden met dubbele ronde tip, zoveel mogelijk lijkend op de originele s3.
    Alleen heb ik een probleem met het volgende. De a3 heeft standaard geen tipopening in de onderbumper, wat wel zo mooi is als er een nieuwe uitlaat onder komt te hangen. Zagen zie ik niet zitten, vandaar de vraag of iemand weet of je wellicht van een s3 of ergens anders van het onderste gedeelte van de achterbumper kunt monteren op de originele achterbumper van de a3.

    Zo ja, waar kun je zoiets wat wel degelijk is aanschaffen. Heb internet al afgestruind, maar daar kom ik alleen hele foute slechte dingen tegen.

    Bedankt alvast!
    Laatst gewijzigd door Stolk010; 17-01-11 om 10:15.

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2009
    Leeftijd
    37
    Posts
    852
    Kudos
    0
    Land
    Land

    Standaard Re: S3 diffuser voor A3 (1998)

    Op ebay.de vind je complete s3 achterbumpers, verder is alles aardig fout inderdaad. Heb ook een tijdje gezocht, maar uiteindelijk toch maar de uitlaat gewoon onder de bumper vandaan laten komen omdat er weinig moois te vinden is.

  3. #3

    Standaard Re: S3 diffuser voor A3 (1998)

    Dat is inderdaad niet mooi. Je kan wel, mits je het goed doet, een deel van de achterbumper wegfrezen zodat het eruit ziet alsof de opening er standaard zit. Dit is in ieder geval een stuk mooier dan onder de bumper uit laten komen.
    Audi A3 1.8T (200PK) okt. 97

    Orgineel Facelift (Hella voor+achter)

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •