Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Interieur spuiten

  1. #1

    Standaard Interieur spuiten

    Is het mogelijk om de plastic onderdelen ( dashboard, binnenkant deuren etc ) over te spuiten in een andere kleur?

    de kleur is nu donkergrijs, maar ik zou het graag zwart willen hebben. Hoe pak ik dit aan? of is dit niet mogelijk?

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Interieur spuiten

    Het kan maar of het mooi wordt is een tweede en of het blijft zitten is dubieus. Ik zou gaan zoeken naar een gebruikt interieur en dat monteren, ermee leren leven of de auto inruilen.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Leeftijd
    39
    Posts
    16
    Kudos
    0

    Standaard Re: Interieur spuiten

    Eens met bovenstaande, wordt er toch nooit mooier op, zeker niet de stukken waar 'profiel' in zit.

  4. #4
    E d d y's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    34
    Posts
    777
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Interieur spuiten

    Ik heb bij mijn oude auto ook het interieur opnieuw gespoten..
    Als je een beetje goed kan spuiten, en de juiste verf gebruikt wordt het zeker mooi.
    Spuiten raad ik aan met een luchtcompressor, wordt veel mooier als met spuitbusjes, tenminste.. als je het kan en als je een goede verfspuit hebt.
    In ieder geval eerst GOED schuren, met scots brite wil ook wel goed helpen aangezien je daarmee goed in alle "naadjes" kan komen.
    Dan goed ontvetten, zorgen dat het stofvrij is (ook de omgeving) en dan spuiten, zal het niet al te dik doen omdat je dan die naadjes niet meer ziet, of heel lelijk.
    Je kan het ook helemaal glad maken, maar dat is maar net wat je zelf mooi vindt.
    Ik zal in ieder geval geen hoogglans lak nemen..

    Succes als je ermee bezig gaat!
    AUDI A4 B5 1.8T (。‿_。)

  5. #5

    Standaard Re: Interieur spuiten

    dank voor de reactie jongens...

    ik ben niet zon superheld in verven...dus ik vermoed dat ik er mee moet leren leven...



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •