Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 25 van de 25

Onderwerp: Aanjager/blower werkt niet meer

  1. #21

    Standaard Re: Aanjager/blower werkt niet meer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeroenbreuer Bekijk Berichten
    Top! Zo zie je maar weer wordt je leven zuurgemaakt door een onderdeeltje van een paar eurie cent!

    Had je nog wel een sensor vervangen?
    Nee niets, gewoon die zekeringtje.

  2. #22

    Standaard Re: Aanjager/blower werkt niet meer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeroenbreuer Bekijk Berichten
    Top! Zo zie je maar weer wordt je leven zuurgemaakt door een onderdeeltje van een paar eurie cent!

    Had je nog wel een sensor vervangen?
    De post waar jij denk ik op doelt is niet van mij (topicstarter) hoor Maar ik heb zojuist even de auto aangetrapt, richting tankstation gegaan, een euro afgetikt voor 2 zekeringen van 25 A en wat denk je? Blazen als een malle....ijskoud en bloedheet
    Kan dit ook de waarde van -47 van de binnentemperatuursensor verklaart hebben? Of zou het nog nodig zijn deze te vervangen?

  3. #23

    Standaard Re: Aanjager/blower werkt niet meer

    Zolang het werkt is er toch geen probleem, of wel?

  4. #24

    Standaard Re: Aanjager/blower werkt niet meer

    Mannen,

    Probleem is toch niet geheel opgelost, nog ff hulp nodig!

    De zekering knalt er weer uit als ik de blower vol aanzet, dus plotseling naar hoogste stand schakelen. Dus hij maakt ergens sluiting.
    Kan dit te maken hebben met de binnentemperatuursensor? Die hoop ik morgen binnen te krijgen, maar aan jullie dus alvast de vraag of dit de oorzaak kan zijn.. Dus kan een defecte sensor de zekering van de blower(nr 25) eruit laten vliegen?

  5. #25

    Standaard Re: Aanjager/blower werkt niet meer

    Probleem lijkt nu opgelost. Heb de binnentemp.sensor laten vervangen en de aanjager bleef op alle standen aan. Ook uitgelezen en foutmelding bleef na verwijderen weg! Ook gaf de sensor gewoon 22 graden aan, i.p.v. -47!


Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •