Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 26 van de 26

Onderwerp: A3 Verlagen

  1. #21

    Standaard

    heb je ook nog de originele dempers ??..... wat is dan het grote verschil met H&R ? is eibach echt zoveel beter...... tussen alleen verlagingsveren zal toch wel niet zon groot verschil zitten ?

  2. #22

    Standaard

    er zit juist héél veel verschil in alleen veren, jamex of merwede(fabrikant van jamex)heeft de eigenschap als de verlaging 4 cm is om na verloop van tijd steeds verder in te zakken en wordt echt een stuiterbak... bij eibach heb je dit absoluut niet en haalt ook nagenoeg niks van je comfort weg, en op doorzakken, doorhangen krijg je bij eibach dan ook 5 jaar garantie daarop, ook een pluspunt is, vind ik zelf, dat het geen gekleurde veren zijn, maar gewoon zoals origineel (zwart/blauwig) dus geen rood of geel etc.. de keuze is altijd aan je zelf uiteraard.. zo`heeft m`n broer gekozen voor apex veren, en heeft er nu spijt van als haren op z`n hoofd(na het rijden in mijn a4 met eibach) dat ie ze gekocht heeft. wil je extreem laag gaan, zal je met veren alleen er niet komen, dan moet je een schroefset nemen, en als je koni neemt, is de hardheid en dergelijke allemaal in te stellen, alleen ga je dan praten over bedragen boven de 1000 euro.

  3. #23
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    En ik heb verhalen gehoord over Koni schokbrekers die niet zo'n lang leven hebben. Kun je wel garantie op hebben maar elke keer demonteren en weer monteren (en uitlijnen!) mag je zelf dokken.

    Tom

  4. #24
    A3165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    2.026
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard

    Ik zou zelf Bilstein dempers nemen. De Eibach/Bilstein combinatie is een veel aangerade combi waar gewoon goede berichten over zijn.
    Dempers komen inclusief montage op ongeveer 750 euro.

  5. #25

    Standaard

    op marktplaats staat een schroefset te koop voor een a3


  6. #26

    Standaard

    ja maar dat hoeft voor mij allemaal niet, ik vind mn onderstel best, die eibach veren ga ik naar informeren, kennis van me heeft een profile-tire center dus voor niet al teveel zitten ze eronder, was toen geweest voor mn civic, kostte me 240 incl montage dus kga nu weer voor mn A3 denk ik even langs daar

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •