Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: 2000 lampen in een A3

  1. #1

    Standaard 2000 lampen in een A3

    Ik heb een A3 met oud type lampen, maar mét mistlampen in de hoofdunit.

    ik wil nu type 2000 lampen erin zetten, kan dit gewoon met eruit schroeven en de nieuwe erin of zit ik met aansluitproblemen ?
    de 2000 lampen hebben aparte mistlampen maar goed dat los ik op door er met de tijd een setje van autostyle in te knallen.wel wil ik graag die heldere lampunits erin hebben waarbij het knipperlicht er ook al inzit, kan iemand helpen met welke eventuele problemen hierbij komen kijken ?

    bij audiparts kost het 400 euro mét inlevering van mn oude lampen, dit vind ik eerlijk gezegd wat te gortig. dus ik kijk verder naar goedkopere oplossingen.

  2. #2

    Standaard

    Dan heb je wel een setje orginele. Je kan ook nog kiezen voor een aftermarket set maar die hebben de neiging om te lekken/condensvorming dus als je die neemt moet je ze van te voren goed afkitten.
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  3. #3

    Standaard

    het is niet goedkoop,
    maar als je origineel audi onderdelen wilt.. zit je toch al gauw aan dat bedrag.

    volgens mij moeten er wel hier en daar wat adertjes omgedraaid worden.. maar ik weet verder niet hoe dat zit bij de a3.

    Op ebay staan wel regelmatig koplampen voor audi's.. maar helaas is dit vaak imitatietroep (waar je ook nog zo'n 175-250 euro voor kan dokken)


    That reminds me.. ik moet nog steeds een afspraak maken bij audiparts om de my2k units in te laten bouwen in m'n a4
    Four rings to rule them all.

  4. #4

    Standaard

    Zorg er voor dat zie die dingen _goed_ vast zetten. Ik heb op dit moment erg veel problemen met het los zitten van deze units (zit met twee "schroeven" vast).

  5. #5

    Standaard

    Als het voor die 400 euro nou nog incl montage zou zijn , zou ik zoiets hebben van nou oke doe maar, maar je moet nog zelf gaan lopen klootzakken ook


  6. #6

    Standaard

    Oh ? meestal bouwen ze de boel gelijk om bij audiparts...
    Four rings to rule them all.

  7. #7

    Standaard

    je kunt ook bij en a3 je voorbumper faceliften, gewoon de onderspoiler vervangen voor die van het type 2000 en dan heb je gelijk standaard verstralers... het inbouwen van de koplampen is een uurtje werk voor audiparts,kost dus 45 euro

  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •