Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Navigatie en CD wisselaar werken niet

  1. #1
    A3 4ever's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2006
    Posts
    26
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Navigatie en CD wisselaar werken niet

    Hallo allemaal,

    Ik ben sinds zaterdag in het bezit van een Audi A3 3.2 V6 Quattro Automaat uit 2003 (volgens het forum een 8L, volgens RDW een 8P... ?)
    Ik ben er achter gekomen dat zowel de navigatie als de CD wisselaar niet werken.
    Ik ben ermee terug naar de garage geweest, maar daar werd mij meegedeeld dat er niets in de advertentie heeft gestaan over navi of een wisselaar, en dat dat dus niet onder de garantie zou vallen.
    Wél is geconstateerd dat de kabels van de navigatie in de kofferbak los lagen. Deze zijn inmiddels weer aangesloten maar dit heeft géén resultaat gehad.
    Ik heb in de boekjes (Duits) zitten bladeren om te kijken of er wellicht een zekering ontbreekt of stuk is, maar daar kom ik ook niet verder mee.

    Heeft iemand een idee wat de oorzaak zou kunnen zijn of hoe de oorzaak snel gevonden zou kunnen worden?

    Alvast bedankt voor het meedenken!

    Manuel

  2. #2
    GambleR's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Leeftijd
    32
    Posts
    58
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard re: Navigatie en CD wisselaar werken niet

    Dit hoort wel in het 8P forum.
    in 2003 zijn zowel de 8L als 8P gebouwd.

    Maar de radio zelf werkt wel? zit er ook een navigatie cd/kaart in?
    Zou ook handig zijn om even te vermelden om welke radio het gaat.
    Audi A3 1.8T Quattro JDE: 220pk-335Nm | RNS-D with Audio System installation. \
    To Do: Milltek Turbo-back, 18 inch Sportec Mono

  3. #3
    GO FAST
    Guest

    Standaard re: Navigatie en CD wisselaar werken niet

    Wat je vraag betreft weet ik het zo niet, wat wel handig is om te vermelden is om wat voor navigatie het gaat.. originele rns of aftermarket radio?

    En je auto is een A3 8P v6 is nooit geleverd in een A3 (8L) 1996-2003..

  4. #4
    A3 4ever's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2006
    Posts
    26
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Navigatie en CD wisselaar werken niet

    Inmiddels ontdekt dat de kabels achter de radio welke de wisselaar (en de navi?) aan moeten sturen los gehaald zijn.
    In plaats daarvan is een ander kabeltje aangesloten welke ooit voor iets anders dienst gedaan heeft..

    Ik heb het hele internet al afgezocht naar de ISO kleurcodes voor de originele radio, maar kan deze nergens vinden.

    Heeft iemand de originele ISO kleurcodes voor de volgende radio? 8P0035186 (Grundig).
    Alvast hartelijk dank!

    p.s.: de wisselaar én de navi zijn origineel.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •