Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 47 van de 47

Onderwerp: Brembo Junior kit past dat

  1. #41

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2011
    Leeftijd
    44
    Posts
    222
    Kudos
    2
    Auto
    Audi S3

    Standaard Re: Brembo Junior kit past dat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bartzel Bekijk Berichten
    Interessante topic. Ik heb de V-maxx set ook zien staan en heb er een beetje onderzoek naar gedaan. Van wt ik gelezen heb, is het een goede set voor een redelijke prijs. De mensen die er 1 hebben zijn er happy mee, alleen zijn de schijven erg prijzig om te vervangen. Zou hier wel naar kijken eerst.

    Verder, als je dan toch dat soort bedragen gaat uitgeven zou ik het gelijk goed doen en voor de betere set gaan. Je geeft tenslotte een heleboel geld uit en als je dan toch net niet tevreden bent is het zonde. Dat is hoe ik mijn spullen koop

    Ben trouwens wel benieuwd hoe een Cupra set het doet, deze zijn (tweedehands) best betaalbaar. Wellicht is tweedehands ook helemaal niet zo'n verkeerde optie.
    Ik lees ook postieve dingen erover schijven kosten 360 euro exclusief naaf maar goed zo duur zijn ze ook weer niet vind ik een setje sport brembo schijven of tarox zitten op de zelfde prijs en ik ken iemand die rijd al 45000 km met de schijven rond op zijn S3 zonder dan ze dunner zijn geworden
    ik wil niet hele hoge bedragen uitgeven 950 euro is te doen aangezien me remklauwen voor de beste tijd ook wel gehad hebben en me Audi is van 2001 dus ga er niet een al te duur remmen set opzetten en ga er niet mee racen gewoon voor op straat..
    ik ga liever voor nieuw eerlijk gezegd

  2. #42
    sergiopake's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2013
    Leeftijd
    41
    Posts
    16
    Kudos
    3
    Auto
    Audi S3

    Standaard Re: Brembo Junior kit past dat

    Hierbij nog een fotootje van de klauwen die ik heb overgenomen van Fred13 gemonteerd met de r32 schijven. Heb voor alleen nog wel 15 mm spoor verbreders moeten gebruikenom ruimte te kunnen krijgen tussen remklauwen en de rs4 velgen.



    Verstuurd van mijn LT30p met Tapatalk
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  3. #43
    bartzel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Leeftijd
    38
    Posts
    939
    Kudos
    39
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Brembo Junior kit past dat

    Mooi spul hoor! Zal ook wel remmen als een dijk nu. Wat was je kwijt voor de totale set?

  4. #44
    sergiopake's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2013
    Leeftijd
    41
    Posts
    16
    Kudos
    3
    Auto
    Audi S3

    Standaard Re: Brembo Junior kit past dat

    @bartzel kwam uiteindelijk op bijna 800 euro uit met de spoorverbreders, maar remmen doet ie zeker vooral veel directer zeg maar! Alleen heb ik wel de oude blokken gebruikt die in de klauwen zaten want die waren nog goed.

    Verstuurd van mijn LT30p met Tapatalk

  5. #45
    bartzel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Leeftijd
    38
    Posts
    939
    Kudos
    39
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Brembo Junior kit past dat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sergiopake Bekijk Berichten
    @bartzel kwam uiteindelijk op bijna 800 euro uit met de spoorverbreders, maar remmen doet ie zeker vooral veel directer zeg maar! Alleen heb ik wel de oude blokken gebruikt die in de klauwen zaten want die waren nog goed.

    Verstuurd van mijn LT30p met Tapatalk
    Niet verkeerd. Da's wel alleen de voorzijde toch? Ik ben voor Ferodo / Zimmermann gegaan. Kan dat soort bedragen momenteel niet missen. Misschien na chiptuning een keer upgraden. Komen regelmatig leuke aanbiedingen voorbij hier op het forum
    Jij succes met de R32 / Porsche combi! Ziet er top uit, die grote rode remklauwen


  6. #46

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2011
    Leeftijd
    44
    Posts
    222
    Kudos
    2
    Auto
    Audi S3

    Standaard Re: Brembo Junior kit past dat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sergiopake Bekijk Berichten
    Hierbij nog een fotootje van de klauwen die ik heb overgenomen van Fred13 gemonteerd met de r32 schijven. Heb voor alleen nog wel 15 mm spoor verbreders moeten gebruikenom ruimte te kunnen krijgen tussen remklauwen en de rs4 velgen.



    Verstuurd van mijn LT30p met Tapatalk
    Netjes hoor Sergio

  7. #47
    sergiopake's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2013
    Leeftijd
    41
    Posts
    16
    Kudos
    3
    Auto
    Audi S3

    Standaard Re: Brembo Junior kit past dat

    @bartzel ja en ook voor de stalen goodrige leidingen aan de achterkant, zimmerschijven met ferodo blokken remt ook super! @Gtjuh31 thanks!

    Verstuurd van mijn LT30p met Tapatalk

  8. Ad
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •