Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Verloopstuk led

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2014
    Posts
    31
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Verloopstuk led

    Hallo Audi'ers... Ik hoop dat mn post hier goed staat.

    Ik heb led achterlampen voor de audi a3 bj. 2003 aangeschaft, leuk en aardig. Ik heb nu net de dikke pech dat de kabels van mijn auto net wat anders zijn dan de wat oudere modellen.
    Ik heb in de auto een stroomkabel lopen met 1 zwarte blok aansluiting, de led lamp heeft 2 aansluitingen, 1 zoals die ik in de auto zelf heb (zwart blokje) en de 2e is een kleine witte aansluiting. Is hier een verloopstuk voor?
    Ik heb de lampen aangesloten en ben erachter gekomen dat mijn remlichten (behalve mn 3e remlicht) niet werken zonder het witblokje aan te sluiten. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

    Mzl,
    Jeraino

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2006
    Leeftijd
    72
    Posts
    386
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A1
    Land
    Land

    Standaard Re: Verloopstuk led

    Meestal staat dat bij de gebruiks aanwijzing, anders even bellen naar het bedrijf waar je dat heb gekocht. Anders zoeken bij led verlichting sites Renè.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2014
    Posts
    31
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Verloopstuk led

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gsm Bekijk Berichten
    Meestal staat dat bij de gebruiks aanwijzing, anders even bellen naar het bedrijf waar je dat heb gekocht. Anders zoeken bij led verlichting sites Renè.
    Ik heb ze 2e hands gekocht dus het bedrijf bellen zit er niet in... Ik heb ook een aantal leveranciers gebeld die deze lampen ook leveren en ze zeggen allemaal dat het waarschijnlijk komt doordat mijn A3 de laatste uitvoering van bj: 2003 is. Heb ook de Audi dealer gebeld, maar zelfs hun konden me niet helpen.

  4. #4

    Standaard Re: Verloopstuk led

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A3TQuaotro Bekijk Berichten
    Ik heb ze 2e hands gekocht dus het bedrijf bellen zit er niet in... Ik heb ook een aantal leveranciers gebeld die deze lampen ook leveren en ze zeggen allemaal dat het waarschijnlijk komt doordat mijn A3 de laatste uitvoering van bj: 2003 is. Heb ook de Audi dealer gebeld, maar zelfs hun konden me niet helpen.
    Dealer zal je niet kunnen (en willen ) helpen omdat het non-OEM is, en ze dus echt geen verloopjes gaan maken. Het zou helpen als je even een foto van de boel maakt.

    Je kan zelf makkelijk herleiden welk lampje welke draad is - dat doe je door de fittinghouder van je achterlicht eruit te klikken, en gewoon de draadjes (ijzeren platen) te volgen naar de lampjes. Check dat even met wat er nu niet werkt, en voila, soldeer/klem/knijp je witte blokje op de draad er bij!
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2014
    Posts
    31
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Verloopstuk led

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Dealer zal je niet kunnen (en willen ) helpen omdat het non-OEM is, en ze dus echt geen verloopjes gaan maken. Het zou helpen als je even een foto van de boel maakt.

    Je kan zelf makkelijk herleiden welk lampje welke draad is - dat doe je door de fittinghouder van je achterlicht eruit te klikken, en gewoon de draadjes (ijzeren platen) te volgen naar de lampjes. Check dat even met wat er nu niet werkt, en voila, soldeer/klem/knijp je witte blokje op de draad er bij!
    Ik heb hier een foto, ik zal later op de dag een duidelijkere foto maken. Zoals je ziet past de zwarte aansluiting wel.

    IMAG1824.jpg

    Ik ben bang dat als ik ga solderen ik me kabelboom verpest en me dashboard gaat trippen (ik heb canbus), ben er niet echt handig in.


  6. #6

    Standaard Re: Verloopstuk led

    Kloppen de andere lampen wel? Bij de facelift zitten de richtingaanwijzer en de achteruitrijlichten omgedraaid voor zover ik weet.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  7. #7

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2014
    Posts
    31
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Verloopstuk led

    De andere lampen werkte naar behoren. Alleen mn remlichten deden het niet, behalve mn 3e remlicht.

  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •