Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: (Thermostaat)edit: Waterpomp kapot?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2013
    Leeftijd
    38
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard (Thermostaat)edit: Waterpomp kapot?

    Ik heb een probleempje met mijn a3 8l 1.9 tdi uit 2002.
    Vandaag reed ik op de snelweg en zag ik dat mijn temperatuurmeter tussen de 100 en 110 stond. Toen ik mijn verwarming aanzette kwam er alleen maar koude lucht uit (ijskoud). Koelvloeistof nagekeken en even snel naar de slangen gekeken, maar ik zag geen lekkage.

    Nu zag ik hier op het forum al meer mensen met problemen waarbij de temperatuur opliep, maar niemand waarvan de verwarming ook niet meer warm werd.

    Wie o wie kan me verder helpen met dit probleem?
    Alvast bedankt.

    Edit: ik denk dat het misschien toch de waterpomp is. Aangezien de koelvloeistof langs de kachelradiateur gaat en dit zorgt voor warme lucht. Ik reed gisteren misschien 1 km. (Naar het voetballen) en toen stond de temperatuur al op 90 graden.
    Laatst gewijzigd door Tuupje; 15-11-14 om 09:13.

  2. #2
    wzomer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2014
    Posts
    29
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: (Thermostaat)edit: Waterpomp kapot?

    Volgens mij heb ik het zelfde probleem wordt er ook niet veel wijzer op wat het kan zijn

  3. #3
    wzomer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2014
    Posts
    29
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: (Thermostaat)edit: Waterpomp kapot?

    Bij mij is het probleem opgelost het was bij mij audi de temperatuur meter die kapot was.

    Bij was het zo als de auto de hele nacht stil had gestaan hoort het blok helemaal koud te zijn.
    Bij het op contact zetten van de auto gaf de temperatuur meter al aan de de motor 90 graden was dus hebben we eerst de tepreratuurmeter vervangen en in mij geval bleek dit ook het probleem te zijn.
    Misschien kun je hier wat mee met jou audi.

    Groetjes
    Wesley

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •