Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Elektrisch inklapbare spiegels in- en uitklappen met afstandbediening?

  1. #1

    Standaard Elektrisch inklapbare spiegels in- en uitklappen met afstandbediening?

    Hallo forumleden,

    Sinds kort heb ik een Audi A3 SB uit 2010. Nu heb ik de optie elektrisch inklapere spiegels en mijn vraag is of deze zo te programmeren zijn dat ze inklappen en openen doormiddel van de afstandbediening. Ik heb veel gezocht en rondgekeken maar nergens een duidelijk antwoord gevonden wat er nu wel of niet mogelijk is. De één zegt dat het vanaf bouwjaar 2010 wel kan en de ander zegt dat het niet mogelijk is. En ook lees is dat er schijnbaar mensen zijn die dit voor een paar tientjes voor je kunnen programmeren..

    Kan iemand mij hier meer duidelijkheid over verschaffen of het liefst iemand die het zelf heeft laten doen en hoe dat dan is gedaan.

    Als er meer info over de auto nodig is of de opties dan hoor ik dat wel..
    Laatst gewijzigd door Sucre2; 18-12-17 om 16:09.

  2. #2
    PeEtron's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Leeftijd
    58
    Posts
    1.030
    Kudos
    149
    Auto
    Audi E-Tron Quattro
    Land
    Land

    Standaard Re: Elektrisch inklapbare spiegels in- en uitklappen met afstandbediening?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sucre2 Bekijk Berichten
    Hallo forumleden,

    Sinds kort heb ik een Audi A3 SB uit 2010. Nu heb ik de optie elektrisch inklapere spiegels en mijn vraag is of deze zo te programmeren zijn dat ze inklappen en openen doormiddel van de afstandbediening. Ik heb veel gezocht en rondgekeken maar nergens een duidelijk antwoord gevonden wat er nu wel of niet mogelijk is. De één zegt dat het vanaf bouwjaar 2010 wel kan en de ander zegt dat het niet mogelijk is. En ook lees is dat er schijnbaar mensen zijn die dit voor een paar tientjes voor je kunnen programmeren..

    Kan iemand mij hier meer duidelijkheid over verschaffen of het liefst iemand die het zelf heeft laten doen en hoe dat dan is gedaan.

    Als er meer info over de auto nodig is of de opties dan hoor ik dat wel..
    Ja hoor, dat kan. Bijkomend voordeel is dat dan je auto ook gelijk op slot gaat. :-)

    Peter

  3. #3
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Elektrisch inklapbare spiegels in- en uitklappen met afstandbediening?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A5 Fan Bekijk Berichten
    Ja hoor, dat kan. Bijkomend voordeel is dat dan je auto ook gelijk op slot gaat. :-)

    Peter
    Kan dat bij een 8P? Ik dacht dat dat alleen vanaf de 8V kon.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2013
    Leeftijd
    42
    Posts
    17
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Elektrisch inklapbare spiegels in- en uitklappen met afstandbediening?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rainesh Bekijk Berichten
    Kan dat bij een 8P? Ik dacht dat dat alleen vanaf de 8V kon.
    Dat kan zeker met een 8p maar moet wel een facelift zijn. Bij mij werkt het door langdurig op sluiten te duwen via afstandsbediening.

  5. #5
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Elektrisch inklapbare spiegels in- en uitklappen met afstandbediening?

    Dan is het een kwestie van coderen denk ik.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •