Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: 2.0 TDI BKD ombouwen naar Quattro

  1. #1

    Standaard 2.0 TDI BKD ombouwen naar Quattro

    hallo allemaal,

    ik wil mijn a3 8p 2.0tdi BKD met 195pk ombouwen naar een Quattro. heeft iemand hier ervaring mee en zoja , welke onderdelen heb ik hier allemaal voor nodig op een achteras en differentieel na. en is hier ook een software aanpassing voor nodig? ik zou het heel erg fijn vinden als iemand mij een duwtje in de juiste richting zou kunnen geven en eventuele tips over aanschaffen, monteren etc.

    gr

  2. #2
    GO FAST
    Guest

    Standaard Re: 2.0 TDI BKD ombouwen naar Quattro

    Is heel veel werk, wat in de duizenden euro’s kan gaan lopen.. Je “kofferbak” moet onder andere verhoogd worden anders gaat het niet passen.

    Waarom wil je Quattro als ik vragen mag?

  3. #3
    quattroA3's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Posts
    1.950
    Kudos
    36
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: 2.0 TDI BKD ombouwen naar Quattro

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GO FAST Bekijk Berichten
    Waarom wil je Quattro als ik vragen mag?
    Voor drie dagen sneeuw per jaar is het leuk maar om dat vanaf 0 om te bouwen ...
    A3 SB 2.0L TDI quattro upgrades:-Alarm;-Lichtpakket;-dimbare spiegel;-regen/lichtsensor;-C/L Home;-bochtverlichting;-TPMS;-Hillhold;-DRLvoor+achter
    VCDS/VAGcom aanpassingen regio Zwolle / Raalte / Deventer (email: vagcom.audi#gmail.com)

  4. #4
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.834
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: 2.0 TDI BKD ombouwen naar Quattro

    En een Haldex-auto heeft geen permanente 4x4, dus je hebt er zelden wat aan.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  5. #5

    Standaard Re: 2.0 TDI BKD ombouwen naar Quattro

    Als je 195pk uit een BKD haalt is de motor behoorlijk getuned, met die 400nm+ zal TS vaker dan 'zelden' wat aan de Haldex hebben vermoed ik. Toch zou ik het geld om dit te retrofitten er niet aan uitgeven.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •