Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Speakers achter vervangen

  1. #1

    Standaard Speakers achter vervangen

    Om de speakers achterin te vervangen moet dan de complete achterbank eruit om het paneel te vervangen??
    De roosters zitten er wel in alleen geen speakers ben ik bang zitten er vanaf fabriek wel bekabeling??
    Is het attraction model 2006.



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2018
    Posts
    41
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Speakers achter vervangen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Almasto Bekijk Berichten
    Om de speakers achterin te vervangen moet dan de complete achterbank eruit om het paneel te vervangen??
    De roosters zitten er wel in alleen geen speakers ben ik bang zitten er vanaf fabriek wel bekabeling??
    Is het attraction model 2006.



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Om de speakers te vervangen hoef je in principe niet de gehele achterbank te demonteren. Het is overigens wel makkelijker wanneer hij eruit is, meer ruimte.

    Speakers zitten niet tegen het plastic, maar tegen de autohuid geschroefd. Je maakt dus je zijpaneel los bij je gordel van de voorstoel, zit met clips dus gewoon voorzichtig trekken. Achterbank inklappen dan zit daar geloof ik nog een schroef die je kan losdraaien zodat je 'm naar voren kunt trekken.

    Hierna kun je je speaker monteren, of er bekabeling ligt weet ik niet, lijkt me wel.

  3. #3
    fons716's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2011
    Leeftijd
    57
    Posts
    1.374
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Speakers achter vervangen

    Als de auto zonder radio is geleverd liggen er geen kabels voor de luidsprekers achter.
    VCDS 15.7.0 aanwezig. Omgeving Nijmegen.

  4. #4

    Standaard Re: Speakers achter vervangen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fons716 Bekijk Berichten
    Als de auto zonder radio is geleverd liggen er geen kabels voor de luidsprekers achter.
    Okay weet ik helaas niet of die zonder radio geleverd is kan ik dat ook zien bij de iso aansluiting?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  5. #5
    fons716's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2011
    Leeftijd
    57
    Posts
    1.374
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Speakers achter vervangen

    Als hij met radio is geleverd heb je 2 iso stekkers en ook nog een stekker met 6 draden die voor de can bus en subwoofer met achter luidsprekers is (actief systeem)
    VCDS 15.7.0 aanwezig. Omgeving Nijmegen.


  6. #6

    Standaard Re: Speakers achter vervangen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fons716 Bekijk Berichten
    Als hij met radio is geleverd heb je 2 iso stekkers en ook nog een stekker met 6 draden die voor de can bus en subwoofer met achter luidsprekers is (actief systeem)
    Thnx duidelijk


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •