Goedenavond samen,

ik heb een audi A3 8p uit 2009. Ingebouwd is er een USB poortje in het dashboardkastje maar helaas geeen AMI module. Wanneer ik een USB stick gebruik leest de RNS-e MMI dit onder de cd wisselaars functie, dus er is wel een link. Mijn vraag is of er een afternarket apparaatje bestaat waarmee ik muziek kan streamen via Bluetooth. Binnenkort wordt er een Bluetooth module ingebouwd maar ik ga ervan uit dat een apparaatje om te streamen hier niet mee gaat interferreren...

Verder had ik nog een andere vraag. In het bedienen van de muziek via de stuurknoppen vind ok het erg vervelend dat je met de linkerdraaiknop niet door je muziekmap kunt scrollen zonder dat de muziek stopt en direct overgaat op de volgende plaat. Erg irritant als je al dj’end gewoonweg een ander plaat wil zoeken. Ik heb het idee dat dit moet kunnen want bij het bedienen merk ik dat je de draaiknop ook kunt indrukken. Alsof je daarmee zogezegd een keuze kunt maken voor een plaat als je hem eenmaal gevonden hebt. Klopt mijn redenering? Of bestaat die mogelijkheid nu eenmaal niet? Als ik aan de draaiknop van de module zit gaat het wel. Ik vind het dan alleen erg omslachtig...

ik hoop dat iemand me hierin van goed advies kan voorzien. Heb tot dusver echt goede ervaringen op dit forum!