Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Leren stoelen met elektrische verstelling inbouwen

  1. #1

    Standaard Leren stoelen met elektrische verstelling inbouwen

    Goedenavond Heren,

    Ik heb even een vraagje, ik heb onlangs een A3 sportback uit 2009 gekocht en heb nog de stoffen sportstoelen (zonder elektrische verstelling en stoelverwarming). Zou graag leren (met elektrische verstelling) willen inbouwen, alleen moet ik dan oppassen dat de leren versie ook geen stoelverwarming hebben ivm eventuele storingen? Verder om de elektrische verstelling erin te krijgen moet ik dan nog een andere kabelboom erin maken? Of weten jullie of dit er al inzit.

    Alvast bedankt!

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2018
    Leeftijd
    29
    Posts
    663
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Leren stoelen met elektrische verstelling inbouwen

    Voor de stoelverwarming en verstelling heb je een aparte kabelboom nodig ja, daarvoor zou je kabels onder het tapijt door moeten trekken EN heb je ook een ander clima control unit nodig waar je de verwarming dus aan/uit kan zetten. Voor de verstelling (heb ik persoonlijk geen ervaring mee) lijkt het me dat je alleen een voeding (constante of geschakelde +) ergens vandaan moet hebben.

    Ben zelf van stoffen stoelen naar S-Line leder met stoelverwarming gegaan en ik kan je zeggen, een kabel trekken onder het tapijt zou ik niet aan beginnen mits je weet waar je aan begint.
    Laatst gewijzigd door henkkeumus; 04-09-19 om 15:50.

  3. #3

    Standaard Re: Leren stoelen met elektrische verstelling inbouwen

    Top man, dank je wel.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •