Resultaten 1 tot 11 van de 11

Onderwerp: Navigatie demonteren zonder sleutels?

  1. #1

    Standaard Navigatie demonteren zonder sleutels?

    Hey hoi, Ik heb sinds anderhalf jaar nu een Audi A3 uit 2007 en tot 1-2 maand geleden deed de navigatie het gewoon prima..Nu is m’n hele beeld witen kan ik er dus helemaal niks meer op zien 🙃 nu heb ik het idee dat het kabeltje niet helemaal goed erin zit. Dus toen wou ik m’n navigatie eruithalen en heb ik van die Audi demontage sleutels gekocht, maar die passen dus helemaal niet.. ze klemmen niet vast dus ik heb echt geen idee hoe ik m er nu dus uit krijg..
    weet iemand van jullie hoe ik een navi eruit krijg zonder die sleutels? Of heb ik andere soort sleutels nodig?
    navigatie lijkt wel zo’n een van alieexpress, misschien hebben jullie zo’n navi eerder gezien?

    alvast bedankt!
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Navigatie demonteren zonder sleutels?

    Nietszeggende topictitel 'Audi navigatie probleem' aangepast.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2018
    Leeftijd
    29
    Posts
    663
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Navigatie demonteren zonder sleutels?

    Volgens mij is dit gewoon een originele RNS-E. Maar dat is op de foto die je bijvoegd niet helemaal goed te zien, moet de hele unit er voor zien.
    Er zitten 2 sleutelgaten onderop en achter het scherm zit er ook nog 1 (of 2).

    De kant waar dat hapje in je sleutel zit moet naar buiten wijzen, daar valt de pin in die hem op z'n plek houdt waarna je hem er uit kan trekken. Soms is het inderdaad een heel gevecht om hem er uit te krijgen daar heb ik ook last van... Bij mij gaat het sneller met de nagelvijl van m'n moeder dan met Audi demontagesleutels
    Laatst gewijzigd door henkkeumus; 27-02-19 om 09:18.

  4. #4

    Standaard Re: Navigatie demonteren zonder sleutels?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door henkkeumus Bekijk Berichten
    Volgens mij is dit gewoon een originele RNS-E. Maar dat is op de foto die je bijvoegd niet helemaal goed te zien, moet de hele unit er voor zien.
    Er zitten 2 sleutelgaten onderop en achter het scherm zit er ook nog 1 (of 2).

    De kant waar dat hapje in je sleutel zit moet naar buiten wijzen, daar valt de pin in die hem op z'n plek houdt waarna je hem er uit kan trekken. Soms is het inderdaad een heel gevecht om hem er uit te krijgen daar heb ik ook last van... Bij mij gaat het sneller met de nagelvijl van m'n moeder dan met Audi demontagesleutels

    Hey,

    Bedankt voor uw reactie, echter is dit geen originele, maar een imitatie.. ik heb vorige keer ook met originele Audi demontage sleutels geprobeerd, alleen het leek wel alsof ze te kort waren.. alleen linksboven kwam de sleutel vast te zitten..

    de foto die ik nu heb toegevoegd is het beeld wat ik nu telkens heb.. echt heel vervelend. Eind deze week komt een nieuw setje demontage sleutels binnen, hopelijk past daarvan eentje
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2018
    Leeftijd
    29
    Posts
    663
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Navigatie demonteren zonder sleutels?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vReqRz Bekijk Berichten
    Hey,

    Bedankt voor uw reactie, echter is dit geen originele, maar een imitatie.. ik heb vorige keer ook met originele Audi demontage sleutels geprobeerd, alleen het leek wel alsof ze te kort waren.. alleen linksboven kwam de sleutel vast te zitten..

    de foto die ik nu heb toegevoegd is het beeld wat ik nu telkens heb.. echt heel vervelend. Eind deze week komt een nieuw setje demontage sleutels binnen, hopelijk past daarvan eentje
    Vervelend.. maar sleutel kan niet te kort zijn, het is niet zo dat bij een andere unit de pinnen ineens op een andere plek zitten.
    Je moet gewoon wat rammen, ik heb soms ook wel eens een kwartier lopen trekken en duwen aan m'n radio voor die eindelijk pas los kwam.

    Succes jongen!


  6. #6

    Standaard Re: Navigatie demonteren zonder sleutels?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door henkkeumus Bekijk Berichten
    Vervelend.. maar sleutel kan niet te kort zijn, het is niet zo dat bij een andere unit de pinnen ineens op een andere plek zitten.
    Je moet gewoon wat rammen, ik heb soms ook wel eens een kwartier lopen trekken en duwen aan m'n radio voor die eindelijk pas los kwam.

    Succes jongen!
    Ik heb meer het probleem dat die pin niet blijft haken als ik m erin doe.. hij klikt niet vast zeg maar.

  7. #7

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2018
    Leeftijd
    29
    Posts
    663
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Navigatie demonteren zonder sleutels?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vReqRz Bekijk Berichten
    Ik heb meer het probleem dat die pin niet blijft haken als ik m erin doe.. hij klikt niet vast zeg maar.
    Ik haal mijn radio er sneller uit met een nagelvijl, probeer het eens.
    Gaat erom dat die pin opzij gedrukt wordt uit zn rails waardoor de radio ook los komt uit het harnas.

  8. Ad
  9. #8

    Standaard Re: Navigatie demonteren zonder sleutels?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door henkkeumus Bekijk Berichten
    Ik haal mijn radio er sneller uit met een nagelvijl, probeer het eens.
    Gaat erom dat die pin opzij gedrukt wordt uit zn rails waardoor de radio ook los komt uit het harnas.
    Thanks! Ik zal het morgen weer proberen.. het lijkt inmiddels echt een onmogelijke opgave zovaak heb ik het geprobeerd..
    Laatst gewijzigd door vReqRz; 27-02-19 om 16:25.

  10. #9

    Standaard Re: Navigatie demonteren zonder sleutels?

    Hey, ik heb nu een nieuw setje demontage sleutels gekocht. Echter willen deze ook niet “vast klikken” terwijl ik op elk YouTube filmpje zie dat ze ‘m binnen 1 sec al vast geklikt hebben.. Doe ik iets fout want ik heb echt geen idee hoe de handeling moet..

  11. #10

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2018
    Leeftijd
    29
    Posts
    663
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Navigatie demonteren zonder sleutels?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vReqRz Bekijk Berichten
    Hey, ik heb nu een nieuw setje demontage sleutels gekocht. Echter willen deze ook niet “vast klikken” terwijl ik op elk YouTube filmpje zie dat ze ‘m binnen 1 sec al vast geklikt hebben.. Doe ik iets fout want ik heb echt geen idee hoe de handeling moet..
    Wat ik al zei, ze klikken niet altijd vast. Die van mij moet ik ook gewoon mee rommelen..
    Waar kom je vandaan? Als ik in de buurt woon kan ik je wellicht helpen

  12. #11

    Standaard Re: Navigatie demonteren zonder sleutels?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door henkkeumus Bekijk Berichten
    Wat ik al zei, ze klikken niet altijd vast. Die van mij moet ik ook gewoon mee rommelen..
    Waar kom je vandaan? Als ik in de buurt woon kan ik je wellicht helpen
    Je gebruikt zeg maar 3 nagelvijlen en dan rommel je ‘m wat naar voren.. ik woon in de buurt van Drachten. Ik ga morgen wel weer even proberen met een nagelvijl dan.. Ben er echt zo klaar mee he 😂

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •