Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Radiografische klok niet meer in sync na verzetten tijd

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2014
    Leeftijd
    32
    Posts
    18
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Radiografische klok niet meer in sync na verzetten tijd

    Hoi allen,

    Zoals we allen weten is vorig weekend de klok een uurtje verzet. Sindsdien is mij opgevallen dat mijn radiografische klok niet automatisch bijwerkte.
    Eerst dacht ik, geef het even een tijd om te syncen, omdat ik dit artikel had gevonden op dit forum: https://www.audiforum.nl/forum/model...sche-klok.html waar vanuit verschillende zoekresultaten naar werd verwezen (wat weliswaar over een A6 gaat).

    Echter, na enkele dagen nog steeds geen zendmast te zien links naast de tijd. En ben ik de tijd maar handmatig gaan aanpassen...
    Nu nog steeds, geen zendmastje te zien.

    Via het menu heb ik al getracht de Radiografische klok uit te vinken, op te slaan, en terug aan te zetten. Geen verschil.

    Mijn vraag aan jullie:
    Is er iemand anders die toevallig nu hetzelfde probleem heeft?
    Werkt het 'systeem' van de A6 van het artikel hierboven hetzelfde als mijn A3 SB uit 2008?
    En, wat zou ik het beste kunnen doen? Nog meer tijd geven?

    Er is niets veranderd aan de radio, geen storingen gehad, geen onderhoud, niks wat ertoe zou kunnen leiden dat deze 'storing' (?) plotseling is opgetreden in mijn ogen.

    Enorm bedankt voor het meedenken alvast!

    Groeten,
    Joost
    Driving Audi A3 Sportback (2008).

  2. #2
    quattroA3's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Posts
    1.947
    Kudos
    36
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Radiografische klok niet meer in sync na verzetten tijd

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joostvdlinden Bekijk Berichten
    .... A3 SB uit 2008?

    Er is niets veranderd aan de radio, geen storingen gehad, geen onderhoud, niks wat ertoe zou kunnen leiden dat deze 'storing' (?) plotseling is opgetreden in mijn ogen.
    Normaal gesproken komt de antenne naast je klok terug binnen een dag.
    Zou zomaar kunnen dat de ontvanger (links in de achterbumper) kapot is gegaan waardoor het niet meer werkt.
    gr,
    Nico
    A3 SB 2.0L TDI quattro upgrades:-Alarm;-Lichtpakket;-dimbare spiegel;-regen/lichtsensor;-C/L Home;-bochtverlichting;-TPMS;-Hillhold;-DRLvoor+achter
    VCDS/VAGcom aanpassingen regio Zwolle / Raalte / Deventer (email: vagcom.audi#gmail.com)

  3. #3
    A3165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    2.017
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: Radiografische klok niet meer in sync na verzetten tijd

    Ik had hetzelfde. In het menu uitgevinkt. Menu afgesloten. Weer naar het menu om het aan te vinken en het werkte weer.

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2014
    Leeftijd
    32
    Posts
    18
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Radiografische klok niet meer in sync na verzetten tijd

    Allen bedankt voor jullie reacties!
    Vanochtend vroeg ontdekte ik wonderbaarlijk genoeg dat het antennetje weer wordt getoond, na anderhalve week.

    Niks veranderd aan de instellingen of geprobeerd in de tussentijd. 'Trage sync' zullen we dan maar zeggen...
    Driving Audi A3 Sportback (2008).

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •