Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Kentekenverlichting ingebrand

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2019
    Leeftijd
    70
    Posts
    14
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Kentekenverlichting ingebrand

    De linker kentekenverlichting van mijn audi a3 8p bj 2009 diesel is ingebrand ( voetje ingebrand ), waardoor deze niet meer brand, rechter brand nog wel.
    Waar kan ik deze eventueel kopen, moet volledig vervangen worden volgens garage.
    Of heeft iemand een tip om deze te herstellen

  2. #2
    quattroA3's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Posts
    1.950
    Kudos
    36
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard re: Kentekenverlichting ingebrand

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door charly Bekijk Berichten
    De linker kentekenverlichting van mijn audi a3 8p bj 2009 diesel is ingebrand ( voetje ingebrand ), waardoor deze niet meer brand, rechter brand nog wel.
    Waar kan ik deze eventueel kopen, moet volledig vervangen worden volgens garage.
    Of heeft iemand een tip om deze te herstellen
    Ja herkenbaar probleem. Kan de warmte niet goed kwijt en dan smelten de kunststof stroken waarin de contacten liggen. Door het smelten gaat de boel vervormen met als gevolg dat de lampjes geen contact meer maken.
    A3 SB 2.0L TDI quattro upgrades:-Alarm;-Lichtpakket;-dimbare spiegel;-regen/lichtsensor;-C/L Home;-bochtverlichting;-TPMS;-Hillhold;-DRLvoor+achter
    VCDS/VAGcom aanpassingen regio Zwolle / Raalte / Deventer (email: vagcom.audi#gmail.com)

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2018
    Posts
    42
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Kentekenverlichting ingebrand

    Ik heb de hele units vervangen door de led varianten. Deze kwamen by dynamiccarparts weg iirc

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •