Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: RS3: waarvoor is deze slang?

  1. #1
    *ZenithalRavage*'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Posts
    35
    Kudos
    0
    Auto
    Audi RS3

    Standaard RS3: waarvoor is deze slang?

    Hi guys,

    Ik zie een afwijking onder mijn motorkap met elke andere RS3 8P die ik gezien heb. Heeft iemand een idee waar de zilvere slang bovenin voor dient en waarom het bij mij naar links loopt en op iets daar links is aangesloten en normaliter direct naar boven loopt?

    Foto's van mijn auto: IMG_1141.jpg en IMG_1142.jpg

    Voorbeeld van andere RS3's: rs3.jpg

    En nog een voorbeeld van andere RS3's: rs3 b.jpg (bij deze zie je ook nog een reservoirtje links zitten, weet iemand ook wat dat is en waarom sommige RS3's dat niet hebben?)
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  2. #2
    quattroA3's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Posts
    1.947
    Kudos
    36
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: RS3: waarvoor is deze slang?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door *ZenithalRavage* Bekijk Berichten
    zilvere slang bovenin voor dient en waarom het bij mij naar links loopt en op iets daar links is aangesloten en normaliter direct naar boven loopt?
    Ik denk dat het een slang van je airco is. Bij jouw lijkt alsof er nog een onderdeel tussen zit waardoor de slang met een omweg loopt.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door *ZenithalRavage* Bekijk Berichten
    Hi guys,
    bij deze zie je ook nog een reservoirtje links zitten, weet iemand ook wat dat is en waarom sommige RS3's dat niet hebben?)
    Reservoir moet van de rembekrachtiger zijn en op een van de afbeeldingen betreft het een rechts gestuurde RS3.
    A3 SB 2.0L TDI quattro upgrades:-Alarm;-Lichtpakket;-dimbare spiegel;-regen/lichtsensor;-C/L Home;-bochtverlichting;-TPMS;-Hillhold;-DRLvoor+achter
    VCDS/VAGcom aanpassingen regio Zwolle / Raalte / Deventer (email: vagcom.audi#gmail.com)

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •