Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Pre-facelift ombouwen naar facelift

  1. #1
    AlperenT's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2015
    Leeftijd
    27
    Posts
    7
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Pre-facelift ombouwen naar facelift

    Dag Heren,

    Ben al een tijdje bezig met een opknap-project. En alles is klaar behalve het voorkop.
    Nu wou ik gelijk de kop ombouwen naar een Facelift model met bi-xenon koplampen en led DRL. Heb al een tijdje op het forum zitten rond neuzen maar snap toch een paar punten niet en dat zijn de volgende punten.

    - de schermen, koplampen, motorkap, bumpers en spiegels heb ik al, alleen kon ik geen info vinden op het internet over dat een koelerpakket incl front van een 2.0 tdi facelift model ook op die van een pre-facelift past ? of dat de oude koelerpakket van een pre-facelift ook op een facelift front past ?

    - Mijn auto is voorzien van xenon koplampen en er gaan nieuwere koplampen opkomen, dus ik moet een 30 byte boordnet hebben en programmeren maar moet er ook kabels extra kabels getrokken worden ?

    - Bestaan er ook adapterset van xenon naar bi-xenon facelift ? wat ik allemaal zie op internet is van halogeen facelift naar bi-xenon voor facelift en pre-facelift.

    Zijn er nog punten die ik over het hoofd zie ?
    Audi A3 2.0 TDI DSG S-line Monza zilver
    Audi A4 3.0 v6 MT Phantomzwart

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Posts
    76
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Pre-facelift ombouwen naar facelift

    Hallo alperen,

    Heb je de xenon ombouw van pre facelift naar facelift al voor elkaar gekregen?
    Zelf zit ik momenteel met hetzelfde.. hoor het graag! Gr Emrah

  3. #3
    fons716's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2011
    Leeftijd
    57
    Posts
    1.337
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Pre-facelift ombouwen naar facelift

    Geen idee of het nog helpt @AlperenT (is de laatste keer op 28-12-17 11:21 online geweest)
    VCDS 15.7.0 aanwezig. Omgeving Nijmegen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •