Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Deurleuning binnenkant kapot

  1. #1

    Standaard Deurleuning binnenkant kapot

    Hallo allen,

    Vorig jaar een A3 gekocht die helaas al beschadiging had aan de deurgreep/leuning links (vorige eigenaar heeft vast heel veel er op geleund), maar stoorde me er eigenlijk niet zo veel aan. Wel nu, blijkbaar was er meer mis met de deur want ik voelde later een barst in de greep/handvat met een doorheen gedraaide schroef. Zal wel dacht ik. Tot vorige week... toen ik de deur dichttrok en de halve greep los kwam. Ikzelf ben zeer voorzichtig met de deuren dus dat is 't hem niet geweest. Enfin, ik zou graag dit gedeelte willen vervangen en heb vorig jaar al eens op Ebay gezocht en kwam iets tegen voor 80/90 euro maar kan het nu totaal niet meer vinden! Eigenlijk is mijn vraag; kan ik alleen dit gedeelte vervangen (van de armleuning tot aan de greep) of moet er een complete nieuwe deur (deurset) in? En zo ja, wat is de juiste omschrijving en waar zou ik die kunnen vinden?

    20190916_172014.jpg
    20190916_172018.jpg

  2. #2

    Standaard re: Deurleuning binnenkant kapot

    Heel maf, ze noemen zoiets een armsteun 2-deurs 8P3867173 links en 8P3867174 rechts ~€95 per stuk nieuw bij de dealer.. 4-deurs 8P4867173 links en 8P4867174 rechts die zijn wat duurder..
    Laatst gewijzigd door Nenna; 21-09-19 om 16:35.

  3. #3
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Deurleuning binnenkant kapot

    Vraag gaat over een 8P, dus verplaatst naar het 8P-subforum. De zoekfunctie had je overigens ook aan een antwoord geholpen.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  4. #4

    Standaard Re: Deurleuning binnenkant kapot

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raz0r Bekijk Berichten
    Heel maf, ze noemen zoiets een armsteun 2-deurs 8P3867173 links en 8P3867174 rechts ~€95 per stuk nieuw bij de dealer.. 4-deurs 8P4867173 links en 8P4867174 rechts die zijn wat duurder..
    Dank! Die nummers had ik nodig. Had al veel gezocht op armsteun/leuning etc en alles met hendel en greep, maar kwam steeds uit bij compleet nieuwe portieren, hendels of de armleuning rechts in het midden..

  5. #5

    Standaard Re: Deurleuning binnenkant kapot

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Vraag gaat over een 8P, dus verplaatst naar het 8P-subforum. De zoekfunctie had je overigens ook aan een antwoord geholpen.
    Dankjewel! Was even 'zoeken' waar te posten Over de zoekfunctie; correct. Maar wou ook geen oud topic bumpen/kapen en wellicht heeft iemand nog tips o.i.d. etc.


  6. #6
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Deurleuning binnenkant kapot

    Het is de bedoeling om oude topics te bumpen voor nieuwe vragen over hetzelfde onderwerp. Staat ook in de forumreglementen.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  7. #7

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2018
    Leeftijd
    29
    Posts
    663
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Deurleuning binnenkant kapot

    Voor je nieuw koopt op eBay, kijk eens op www.onderdelenlijn.nl.
    Bieden Nederlandse sloop bedrijven gebruikte (en soms nieuwe) onderdelen aan, kun je zoeken op omschrijving of art. nummer.

  8. Ad
  9. #8

    Standaard Re: Deurleuning binnenkant kapot

    Herkenbaar mijn deurgreep was ook gescheurd heb het alleen opnieuw laten bekleden met echt leer stuk sterker als origineel.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •